BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年3月11日 星期日

三月十日 -- 雜記

1. 又係雜記...
2. 其實最近o既雜記都同往時有d唔同, 往時雜記剩係記事, d感受會另外開一篇來寫; 而家因為懶同無精神, 好多時d感想都會寫埋入雜記度...
3. 最近有d悶...雖然轉左工, 可能training悶掛?
4. 星期四training正式完結, 我地幾個KWH區新人娥會開村做, 做白田村, 但係4月先開, 係中間呢段時間會四散落d做緊o既村實習下, 星期五下午就落村; 我呢幾星期就會落許冠傑、草蜢等人o既舊居 -- 蘇屋。好近MayChan, 可以約飯呢。

6/3(二) -- 返企

7/3(三) -- 唔知點解係完全無先兆同通知下cancel左個K, 完全搵唔到八婆, 唔覆電話留言sms(直至今日都係), 唔知咩事, 唔理了。反正本來都好想約呀貓同MayChan出來, 所以搵佢地出來食飯。MayChan想唱K, 所以估唔到都係出返來唱K。MayChan未去過瓊華果間, 於是大家一起去(d野食OK的)連埋呀哩4個人, 點知真係2個半鐘就cut歌...慘...大家都唔夠喉...

8/3(四) -- 某中學同學搵到份外國工要走, 同佢farewell。難得天氣涼返, 民仔話打邊邊, 於是book左紫荊。都預左成班人講股票野多, 預左悶悶地, 好彩都唔係全程講, 其餘時間都傾得好開心。不過由於累同唔想太遲走, 10點幾我走先, 佢地就留到11點幾先走。6個人請1個人, 任食同飲左唔少野, 都係$8X, 太抵了。

9/3(五) -- 本來想返企食飯, 不過馬打來話想印CFA notes, 所以叫左佢搵呀Mak幫手先, 我收工再去搵佢地。好彩佢一早去印住, 我收工到埋太子都過左6點半了。到時都差唔多印完Level 1的notes, 唔印住Level 2的; 我同呀Mak發揮當年讀part time時"釘裝王"o既實力, 三個人吹下水咁, 8點前釘完裝, 攪掂。之後呀Mak去統, 我同呀馬去華人食飯, 食完無傾好耐, 唔太晏就散了, 第日要返工呢。

10/3(六) -- 返工, long week, 收工返企

來緊:
13/3(二) -- 同CarolConnieMartinK
14/3(三) -- 同Mango食飯?
搵日同呀源食飯
18/3(日) -- 早上QC舊生籃球賽, 晚上同Carol睇劇
20/3(二)21/3(三) -- 工聯會拿綠card上堂
20/3(二) -- 返工的exit test日子

唔記得仲有無漏了

0 意見: