BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年1月5日 星期五

一月四日 -- 一年之計在於春 之 重要雜記

2/1 (二) -- 又返工。早上係公司收到電話, 之前見果份工得左, 農曆新年後返工。不知是福是禍了。感覺上, 都算是件好事。是晚返企食飯。又失眠, 無點訓過好的一晚, 失眠當然唔關轉工事。我老細慘了。
3/1 (三) -- 小曼姐姐早2日搵過我, 可能要星期三晚要頂一頂位, 終於真係要頂。話說佢同男友報左整蛋糕班, 點知佢男友放飛機, 於是就搵我來頂佢個位(搵我其中一個原因係唔會被誤會:P); 第一次去參加呢d學整蛋糕班! 呢堂係學整士多啤梨千層酥皮蛋糕, 超好食~~ 覺得都唔難學, d步驟雖然有d繁複, 但係由於明白徵結所在, 所以都OK記得d步驟(連呀sir講o既細微野都記得, d細緻野唔影響個味但係影響個外觀), 幾有趣的一堂呢~多謝小曼姐姐請埋我呢一堂o既費用(我都請佢食飯 :D); 之後要再多謝佢電單車送埋我返屋企, 好耐無坐過佢車, 仍然係感覺超爽! 另, 係學蛋糕過程中再之感受到"中庸之道"o既重要性, 無論係整野食, 打功夫, 人生咩都好, "力道"、"火侯"等等都係好緊要, 但係又唔可以太過的。
4/1 (四) -- Carol買到草蜢演唱會飛! 太好了! 真係多謝晒唔該晒!! 終於有得睇了~~~晚上同民仔家昇食飯, 好耐無咁o既人腳食了(係家昇少見)(翔哥仔無再打過來...), 食完去左行尖咀玩具反斗城, 好耐無行過。之後散。

算係連續3日都有特別o既事同好o既事發生呢!

另: 上星期同呢個星期的其中幾日下午分別試過公司附近出名o既野食;
橫綱拉麵: 自己唔算好好拉麵, 但係都覺得幾好食; 湯底好, d配料都好好食, 麵就一向都唔太好, 不過都OK啦; 多人係外面係因為間鋪極細, 坐滿都係廿人島...價錢OK唔算貴。
翠華: 幾好食, 唔知點評, 總之唔錯啦...價錢係茶餐廳來講都偏貴。
美都: 個焗豬扒飯都幾好食, 其實應該試焗排骨飯; $45蚊來講都幾貴, 雖然好食, 但係我寧願去大家樂好d (大家唔好以為我係貶低佢, 要好食過大家樂o既唔係咁易, 食過唔少更貴o既焗豬扒飯都無大家樂咁好食)

來緊:
5/1 (五) -- 應該無野攪?
6/1 (六) -- 一定要抖, 因為...
7/1 (日) -- 返大球場part time; 返早上6點9 =.=, 返2場, 會返到下午5點幾6點, 所以星期六一定要抖
8/1 (一) -- 好似無野攪?
9/1 (二) -- 同日安妹妹, 馬生, 嘉露姐姐食晚飯
10/1 (三) -- 好似有又好似無野攪, 唔即刻記底真係咩都唔記得
11/1 (四) -- 上午簽約, 下午應該會返工, 夜晚去天水圍飲 =.=
12/1 (五) -- 之前postpone左的同事懷舊金曲夜
13/1 (六) -- 六或日同呀源同好耐無見的足球機之友食飯?

0 意見: