BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年11月20日 星期一

十一月二十日 -- 雜記

14/11(二) -- 同娟, 源睇死亡筆記2。幾好睇, 睇過漫畫都好睇, 因為改左。改得幾好呢。
15/11(三) -- 差d唔記得, 同BD舊同事威, 志博, Rex食飯。諗唔到食咩, 最後去左山林道食金鳳。未去過呢間金鳳呢。傾返而家BD狀況, 仲頹過以前, 雖然好悠, 但係都慶幸自己走左。
16/11(四) -- 同LOBO民仔去大壽司食。抵死夾大件到LOBO都驚。超好胃口, 因為返工忙到無時間食lunch。到食野時餓死了, 好彩有買定乾糧係公司姐。食完仲早, 行左陣好耐無行的太古城。又行左更耐無行的UNY, 幾滿足到我呢d有超級市場症o既人呢~仲買左樽咖啡孝敬下呀媽。
17/11(五) -- 收工都7-8點了, 返屋企食飯抖。
18/11(六) -- 本來BBQ, 但天氣好似唔多好, 所以改為食飯。去左觀塘食大排檔。去埋隔離食埋甜品, 每位都係$70, 又好食又抵。
19/11(日) -- 第一日返part time球場助理。咁o岩係屬於長時間的一日, 晨早9點3直踩到夜晚7點3, 企10個鐘, 累死。中間間唔時break十幾分鐘, lunch officially得4個字, 不過我地team leader放我地半個鐘, 但係都幾乎係企足全場, 累死。至於當日內容同心情, 有心機先打另一篇講。收工Barry唔一齊食, 約左LOBO食飯, 咁o岩佢又係Causeway Bay, meet左佢之後, 臨時決定去鵝頸街市食飯。又一超出名地點。可惜去到時間咖哩+燒鵝收左檔。2個人, 叫左個羊腩煲同焗魚腸。羊腩煲好得, 焗魚腸麻麻地, 最開心係有大枝裝可樂, 而家真係唔多地方有大枝裝可樂了。每人$55, 掂。
20/11(一) -- 又係忙的一天。個DLO真係極八婆, 極憎。lunch好彩同事買左車仔麵我食, 唔會餓。7點半收工, 返企食飯抖。

來緊: 我都唔係好記得有d咩攪
暫時淨係記得下星期四同小曼姐姐機司哥哥唱K, 太少update blog就咩都唔記得了。

0 意見: