BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年8月18日 星期五

出庭作証

因為之前係BD(屋宇署)份工o既關係, 17/8(星期三)要去做証人。

由於係BD時, 成日出Order(命令)要人拆僭建物, 好多時d人都無拆; 出埋警告信都唔拆, 就會拿去告。通常d人一知要告, 就會即刻拆, 就算唔拆, 到佢一拿到傳票(出左傳票就即係一定要上庭同罰錢了), 都會即刻拆同認罪(認左罪罰少d)。不過, 有少數人會死都唔認罪, 覺得自己有理據(99%到最後都係有罪), 而今次就恰巧有人唔認罪, 所以我地做過呢單case的人都要準備上庭了。

係度講返少少之前係BD發生o既趣事。話說有一日, 一班同事突然聽到一對夫婦(呀叔同呀嬸來的)係會議室度同我地同事吵(當然係拒地2個嘈, 我地同事就緊係有禮貌啦)。果對夫婦(可以叫八公同八婆)又係覺得自己無錯, 無理由要拆d野, 又好粗俗, 總之傾唔成。由於到最後都唔肯拆, 所以後來知道會告拒地。當日由於拒地又大聲又嘈, 所以全公司都知咩事, 成班人都係背後笑拒地。

事隔幾月, 從同事果度聽返來, 原來單case已經審完。但係當日發生左好好笑o既事情。話說個官判左拒地有罪, 又要罰錢, 由於果2個人由始至終都覺得自己無問題, 因此係判完要離開o既時候, 爆左句粗。個法官聽到, 即時叫庭警“的”返拒地2個返來, 重重地告誡拒地一番, 仲話如果再講就告拒地睨視法庭。果對八公八婆即刻死死氣, 比人話左一輪先有得走。哇哈哈哈, 抵死。

講返我要上庭。由於一個法庭一日會定左審邊幾單case, 但係個次序又臨時睇個官鐘意審邊個先, 因此全部人都要一早到左先。果日9點幾就到左法院, 一路等等等等(好彩帶左2本厚o既書去睇), 我地單case放左係最後審 =.=, 12點幾場先開庭。開左庭一陣, 本來對方都唔肯認罪, 後尾可能終於都知道自己理虧, 終於係大概1點都認左罪。可憐我地班人係度磨左4粒鐘(好彩有帶書, 睇左成本), 到最後都係唔使出庭, 蝕晒。好心一係就晨早認左去, 我地唔使去; 一係就唔好認, 等我有得出下庭做下証人, 試下都好呀~~~而家等左甘耐又無得出, 真係唔抵!

好彩返公司問返, 由於係公職, 所以應該唔使扣大假, 如果唔係真係蝕到入肉了。

0 意見: