BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年8月10日 星期四

狠批一班無聊為情自傷的人

事先聲明, 我對我唔識o既人做咩野全無興趣, 佢地要發傻發癲都唔關我事, 亦都唔會可憐。不過如果有我唔識人睇左覺得有些少幫助o既, 無任歡迎。
係呢度我並唔係想講一兩個人, 而係我識o既一堆唔同圈子o既人, 所以唔好對號。

我好明白, 人係有感情o既動物。除左食飯訓覺大小二便之外, 人都需要精神上o既慰藉。而精神o既需要人人唔同, 有d人需耍事業帶來o既成功感, 有d人喜歡站在台上受萬人歡呼o既感覺, 有d人喜歡挑戰極限以提昇自己為榮, 有d人就以信仰為精神寄託, 但係除此之外, 有更多人(或包括剛才講過果d)需要人關心, 需要人o既”愛”。因此, 我並唔會係度講”有手有腳有飯食有地方住已經好幸福啦”(雖然我覺得係!)。我只係講返大家最在意o既”人生/生活” 同”戀愛/情傷”。

撇除晒果堆無父無母無手無腳失明失聰身有殘缺活在戰火恐懼當中o既人唔計(還不夠嗎?), 你地仍然不足為”慘”。”感情”, “感覺”係好重要, 但係真係大晒嗎?
即使真係大晒, 但係你地所謂o既”愛”有幾深有幾真? 對方真係如此重要? 現在係, 過多十年你能否仍然有如此”激情”? 呢樣野最多2-3年而已! 多年後回想起仍然會有很大的感覺嗎? 當一起生活後所浮出來o既問題又有無諗過? 真係因為”愛”就可以堅持所有野嗎? 我第一個唔信!
又或, 明明對方係一個唔值得愛o既人, 或者係一個對你完全無感覺o既人, 自己覺得有”feel”就堅持嗎? 有咩作用? 純粹要旁人覺得你癡情專一嗎? 要旁人可憐你嗎? 唔會! 人家心目中只覺得你無聊兼晒時間!
大家覺得自己果d真係愛嗎? 我覺得有一部份人(不是全部, 但如果大家都歸自己為不是那類, 我無話可說)只是”硬頸”和”覺得唔抵”而已。將這種思緒正當化, 便覺得是”愛”, 覺得不對不在自己, 自己很”慘”。
講慘, 我識(唔係睇書睇電視, 係真係識)大把人係呢方面更慘。要我數嗎? 有從少拍拖拍左7-8年因為有第三者分手(仲要我個朋友係男仔); 更有個朋友結婚十幾年有埋仔女, 但係因為外遇離婚, 頓失依靠同經濟支柱, 仲要獨力養2個細路(sorry搬左妳出來)。雖然仍然都係唔開心, 但係都可以振作起來, 努力向前; 但係你地班人少少野就喊苦喊忽, 算係老幾? 算係什麼東西?

人真的很了解自己嗎? 我覺得很多人都被”自己希望自己是什麼性格”的表層意識影響了。經常覺得自己是怎樣, 慢慢地自己便變得真的是這樣。什麼星座性格, 生肖, 睇相…等等, 只是影響了你自己而令以後產生改變(當然, 我係講坊間大部份都係無料到的, 真正的東西方術數我也覺得可信)。尤其近年各大傳媒, 書籍, 歌曲等等都標榜”慘” (其實連金庸小說內的主角, 很多時都以慘的經歷來引起讀者共鳴), 使人覺得如果自己不能很快樂, 不如便”慘”, 慘會使人可憐, 即使不可憐你也不會睇低你, 覺得你有錯也情有可原, 很淒美。對不起, 我不會。

戀愛真的大過天嗎? 真的那麼慘嗎? 要天天以淚洗面嗎? 食唔落飯嗎? 每晚發夢夢見他嗎? 人生真的那麼灰暗嗎? 真的什麼也沒有嗎? 不!!!! 只不過不能和所愛的人相愛罷了。父母呢? 兄弟姊姊呢? 朋友呢? 無人關心你了嗎? 你一個人發傻便令那麼多人擔心, 那樣便好嗎? 父母兄弟親戚朋友未必了解你, 但不了解不代表不關心! 只為了一個人便可以不理全世界的感受嗎? 忽視了自己所擁有o既野嗎?

覺得自己有所不足, 便要去”做”, 去”改變”! 放工無聊便去進修或去興趣班, 身體不太好就去求醫, 覺得自己性格某方面有問題使去改, 常常掛在口邊說”自己是這樣的了, 好難改的”, 但又不去行動, 根本就不會有所改變! 自己認識社工, 聽過心理醫生的說話, 也看過很多有關書籍; 有一位社工說: 人要改變自己, 是沒有人幫到的, 一定要自己”愿意”, willing to改變, 其他人才可從旁扶一把, 自己”批死自己唔得”, 就沒有改變的餘地。要在短時間內放開, 看淡一切當然困難, 但絕對不可將自己困在一個又一個框框裡, 鑽牛角尖, 愈來愈向著極端走。

沒有深思隨意便野出來, 結構可能散亂, 但希望大家認真諗諗, 希望對你地有些少幫助。接受唔到o既就算罷。我要講o既野差唔多係咁多了。

1 意見:

kallman 提到...

1.以為自己好慘既人,根本既問題係自我中心,縱然有好多真正屬於慘既事擺係佢地面前,佢地始終都係覺得自己最慘

2.性格呢樣野,固然會受外圍影響,但係星相、掌相既影響都唔一定係負面既

3.至於肯唔肯改,我覺得唔係最重要,最緊要係做決定既時候,就要接受結果,唔好一方面死性不改,一方面就嗌慘。