BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年3月21日 星期二

深圳體檢

俾呀爸"哦"左好耐要做身體檢查, 終於係星期六(18/3)去左深圳某大醫院做身體檢查
包括某套餐o既全身檢查+肝+另外某d要照野o既檢查

晨早7點鬧鐘再攤係床到7點半起身, 去個大+沖個早涼
由於要照野所以唔食得野, 8點出門口
MTR+KCR大約9點3到上水, 9點半就到左深圳MTR
meet左呀哥同Kitty姐, 一齊去醫院
抽血+照+尿+立立雜雜o既檢查, 由於唔多人o既關係, 一個鐘島就攪掂晒
11點島就離開醫院

之後就join埋哥係果度o既一堆friend飲茶, 吹水
成班人都係好玩o既人, 又好吹得水, 佢地o既感覺好close好friend,
不過可能由於我早起+舟車勞頓+俾醫院抽左好多血o既關係
果日覺得好累同好"吽", 都唔點吹到水...

飲完茶去唱K; 果度o既K lunch好抵, 11點島開始(我地12點幾先去到)可以唱到6點
結果我地十幾廿個人要左2間中房係咁唱...
d歌都OK新, 音響好一般; 果堆朋友有好多都好唱得, 幾好玩呢~
不過我由於又係累o既關係, 狀態一般...

6點幾, 唱完K出來, 返返東門食晚飯, 食完我已經覺得好累了
佢地仲有下場, 而我就返HK先了, 10點幾返到屋企, 抖一陣, 沖涼, 訓覺...

1 意見:

動物男 提到...

做體檢前應先買insurance