BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年3月10日 星期五

慾, 快樂, 自由 -- 思想空間中雜亂感覺之一角

呢個post講o既野會好雜又冇咩結構, 我亦唔想慢慢諗下點樣整好篇野o既條理, 唔明就算啦
我o既表達能力唔多得, 起碼通常都表達唔到我心入面所諗o既野

呢幾日同唔同o既friend傾偈/食飯
對自己所認知o既野又有多一層更深o既理解

人性, 其實可以話複雜, 但係又可以話簡單
有d人睇得呢樣野好detail, 好細緻, 好麻煩, 愈諗就愈多, 就愈來愈複雜
通常d人都想了解多d人性, 以好多唔同角度去分析, 去研究
於是就攪到唔知點咁, 一塌糊塗

反而我自己睇, 雖然人係有好多variation, 但係唔覺得真係話咁複雜
我咁講好似我好知道點睇人, 好識得人性咁, 其實唔係, 唔知應該點講, 其實我o既意思係
好多野都係因為"要求"而產生 (好多哲學, 宗教會有好多唔同o既詞語來形容"要求", 例如"慾望"..etc)
而每個人對唔同o既"要求"有唔同o既"程度"同"取向", 於是就發生左好多"事件"
從古到今, 不論係咩事: 大至歷史事件, 戰爭, 發明, 故事, 小至去街, 睇電視, 家常小菜...etc咩都好, 都係因為"要求"而做/而存在, 只要捉到路, 唔難get到呢樣野係咩來的...只不過係規模大小o既分別

想開心, 其實如果可以睇開d, 好多野會開心好多
當然, 受性格, 經歷, 環境各方面所限制, 好多時好多野都好難可以睇得開, 而且亦都唔係樣樣野都要睇得開, 樣樣野都冇所謂就會變得冇進步; 咁樣會開心好多~
人生究竟係為咩, 冇人講到係點, 但係到最後都係要開心姐;
有宗教信仰o既, 就去信, 去做返教義要做o既野, 求個心靈寄託; 鐘意玩o既就玩多d, 有人就唔理自己o既未來, 玩得就玩, 到左大個就好辛苦; 有人就希望以後生活好d, 於是搏命搵錢, 但係後生時光輝o既日子又冇好好咁玩過; 好多唔同o既做法, 組織成一個個唔同o既人生, 而最緊要o既就係係而家呢一刻, 知道自己要咩野, 而努力去做, 以後唔會後悔, 咁就好好了

講左咁耐, 都唔知自己想講咩, 不過其實呢個post的主旨都唔係講緊呢樣野

"要求", "執著"得太犀利, 就我所見通常都係唔開心o既多
唔開心, 如果能夠"成功"o既, 都算啦, 但係好多時都係"失敗"o既多
識到有某一兩位朋友, 自己可能識野d, 睇野比較叻d, 但係反而咁樣就令佢對人有好多偏見, 同人相處有問題, 朋友唔多, 慢慢變得更憤世嫉俗, 愈來愈偏激; 但係自己又唔知自己o既問題~
我唔擅長表達自己諗o既道理, 於是亦都唔能夠令對方明白問題所在, 有時一方講唔過另一方就唔代表理虧, 不過到最後有問題, 蝕底o既都係對方, 我亦唔想多費唇舌同對方爭辯了

我自己自從做野開始, 慢慢都學習呢樣野, 我覺得同老子道家o既"道"比較似
不過呢種諗法係唔可能通行於世上, 因為個個人都唔同, 亦唔係個個都睇得開; 而且只要有少部份有能力o既人唔係咁諗, 好容易就會影響到其他人 (起碼歐洲o既宗教思想同我國o既儒家思想就大大地影響左好多人o既思維, 好彩亦冇一種思想可以真係佔到大部份人), 而接受到唔同亦都係我o既諗法之一

每一個人都係唔同o既, 我同人傾偈之中, 最接受唔到o既野就係"限制", 冇可能將一樣野/思想/做法套落全部人身上, 有時同固執o既人傾偈真係令我好辛苦, 不過, 咁亦代表我執著左呢, 要學學放開了

可能, 呢樣思想就係我呢個水瓶座人真正心中o既"自由"

個話題太廣闊了, 愈寫愈諗就愈多, 冇可能講得晒, 要停了

5 意見:

匿名 提到...

我非同意你的講法 , 人生最要是開心 , 而開心的基本方就是不去計較 , 人需要愛更要快樂 , 但快樂不是擁有的多而是計較的少. 人一生要遇到很多不順的事 , 如果你遇事斤斤計較不能坦然面對 , 或抱怨或生氣 , 最終受傷害的只有你自己 . 正如蘇東波在石蒼舒述也講 " 人生知字憂患始 , 姓名操記可以休 "

匿名 提到...

很抱歉太多錯別字 , 請不要見怪 ,
蘇東坡 - 石蒼舒述
" 人生識字憂患始 , 姓名粗記可以休 "

kallman 提到...

Y:

你說得很對…
反正人都是赤裸裸來,赤裸裸去,
所以在盡量不傷害他人的情況下,盡情做自己喜歡的事,令自己開心,就已不枉此生。

匿名 提到...

Crystal,
所以其實我一般來講都幾開心的 ^^
thx!~~

Kman,
盡情做自己喜歡的事, 都要諗諗以後點

匿名 提到...

今日先開始睇你既blog,對唔住,遲左d...但有心唔怕遲嘛,係咪?好啦,講番我想講既野!

做人好矛盾,有邊個唔知道過得開心,又唔執著係對自己好...但係有幾多人真係會做得到?!我地唔係聖人,唔可以話好輕鬆將事情放低!人係有感情同有感覺,你愈在乎既人,你對佢既反應相對會愈大!不過時間同經驗都好重要,時間可以令自己慢慢習慣去放低!經驗亦都可以提醒自己唔好去犯同一錯誤!如果每個人都可以話好輕鬆咁面對任何事,咁當然開心啦!^_~