BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年3月7日 星期二

搵工

前排因為好多原因, 開始努力搵工
原因有好多, 隨便數都可以數到好多出來
1. 冇前途; 雖然而家唔再請公務員, 遲d都係合約員工做o既, 要做都好可能有得長做長有, 但係咁樣一年一年續落去, 唔知幾時會兜, 又唔知係咪真係會一路落去, 好唔secure
2. 冇前途2; 一路咁做, 一係就真係有得長做, 但係又冇得升; 唔長做, 到再大d先出返去, 又太大個, 經驗又唔夠, 一樣死, 不如早d出返去博
3. 讀書都讀完, 要抖都抖夠, 唔可以再係度磨; 一係搵書讀, 但係真係唔知有咩好讀
4. 人工低; 雖然唔係話好低, 不過陪d有得升point的公務員一齊減薪之後又唔見得高; 外面經濟雖然好返dd, 唔見得好好, 但係眼見係外面o既人人工開始高返d了...even其他政府部門o既contract都有得加人工, 係我地冇...(同grade公務員多我地
5. 工作性質; 呢幾年BD的高層一路攪好多好無謂o既野, 增加左工作量得來又無實質作用, 令人覺得好煩o既野又一路一路接住要做;
5.1 外判o既consultant(乾收銀)好唔掂, 到最後要我地做埋佢地o既野;
5.2 垃圾中o既垃圾system: BCIS;
5.3 為交數而交數o既好多statistic+冇鬼用又A字膊又怕事又廢的高層階級=做好多無聊野
6. 士氣低落; 因為前面果5個points + 我地組織起來同上面傾過, 發覺contract員工完全不被重視 + 呢2年好多人搵到路數走 = 剩返係度o既人愈來愈冇心機
7. 我果區o既問題; 本身我果區好大好散, 我同個BS都係新來, 未係好熟, 而最熟果個partner做埋今個星期走...以後將會超難做...
8. 我o既Senior唔得 (好彩我老細個BS都幾好)
9. 總之好冇心機又好想轉環境

總之今年如果而家份工冇咩改變, 我一定要走

2 意見:

動物男 提到...

3. 先有career goal, 再想應唸什麼書

匿名 提到...

如果覺得真是沒有將來的話 , 就應該在你還年輕及沒有什麼太大的負擔時, 去出看看外面天空 , 但如果是因為工作不開心的話 , 就要想清楚些 , 因出到去任何地方工作總有不開心的地方.