BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年2月17日 星期五

聽住mp3四圍留意野o既一次記錄

今日搭巴士返工, 係等車期間, 見到前面隊中有個中年男人幾特別
由於有幾多人等車, 我見唔到佢o既衣著, 只係見到個男人都幾高, 留鬚留長頭髮, 面型輪廓亦都唔差(都幾靚仔的)
當時只係留意到咁多, 亦冇再多作深究

上車後, 不論是否兩座皆空, 我一向都會坐最前排; 上到上層走到最前坐下, 發覺身旁正是剛才留意到的男子, 平時愛咩都睇咩都留意下o既我, 當然就會不時眼望望留意下佢啦~

一坐底第一樣就留意到o既, 就係佢條牛仔褲超爛, 係爛得幾緊要, d窿窿又好大; 隨即望上半身, 著住件咖啡色皮褸, 又係有d爛爛地o既, 拿住個好普通o既類似"Jansport"背囊; 係呢個時候, 再加埋頭先我話佢留鬚留長頭髮, 大家係咪會即刻想像到一個露宿者或者一個地盤佬o既型像呢?

不過又唔似係~
再留意多d, 發現佢左手手腕帶住一"揪"金屬飾物, 幾"型"o既款來o既; 佢雖然長頭髮, 但係一d都唔污"wear", 打理得幾好(冇做負雜子的); 見佢用耳筒聽緊野, 後尾見佢唔聽拿出來收埋, 係一部類似"i-river"物體o既野, 而個耳機係好特別o既一種來的
當然呢堆野都唔係咩實質証據話佢唔係一個地盤佬(起碼唔係露宿者掛?) 但係仲有一個好主觀o既理由, 就係我見到佢個樣唔似係(當然唔係剩係話塊面, 而係計埋氣質...各方面)
後來我落車佢都未落車, 咁就完了

究竟佢係個咩人呢?

1 意見:

kallman 提到...

就咁聽落我覺得好似夏韶聲(係差個結他)
XDDD