BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年1月6日 星期五

模型

因為鐘意高達o既關係, 亦都熱愛"鋼普拉" (Gunpla --> Gundam Plastic models)
不過成日因為時間, 精神, 空間, 心機各方面o既問題, 買左好多擺係屋企又冇開工砌
最近冇咩電腦game想打, 又唔想成日對住個monitor, 加上睇得多Keroro軍曹
又燃起了侵略藍星...呀唔係, 係砌"鋼普拉"o既鬥志

趁住5/1請左病假閒置在家, 開始砌MG RX-78-2 Gundam Ver. 0079
個模好掂, 無論係分件, 分色, 水口位置, 可動性都一流
即使係初心者, 素組出來都已經好靚, 攪到我完全冇意欲砌完去噴
打算噴某d位+滲線+消光算了
之後要繼續清貨! (不過仲未砌完)

話說昨晚同一位朋友吹水, 對方好直接同我講, 只知道我喜歡砌"鋼普拉"
不如就買盒俾我 (好直接, 冇驚喜但係好實用 XDD)
但係又驚買左我有o既重複左, 好無癮

我o既意見係 -- 多買多砌, 永不落空 XDDDD
重複咪重複咯, 唔怕多的, 同埋多左一隻可以噴唔同色調呢 :D
係呢度多謝果位朋友先~~ 呵呵~~ =^^=

1 意見:

動物男 提到...

遙控車才是王道, 不是嗎??