BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年1月3日 星期二

展望

General 願望 -- 自己, 家人和身邊的朋友工作順利、身體健康、家庭和睦和開開心心

Specific 願望
自己 -- 轉到份好工, 一切順順利利, 身心健康; Blog -- 可以繼續有恆心有時間寫野, 希望可以寫多d故仔
家人 -- 都係工作順利、身體健康、家庭和睦和開開心心
肥 -- 轉到份好工, 開開心心, 養隻貓/狗 =^^=
馬 -- 順利畢業, 係果面搵到份好工 (我自私d希望佢讀完書返來 :D), 肢票升升升
民 -- 擴闊生活圈子, CFA Level II考試及格, 與G順順利利
源 -- 份工繼續做得好好地(或者搵到份更好o既工), 可以做返三五七年, 仲有家人健康, 伯母康復!
醫人 -- 份工過埋probation, 漸入佳境, 來緊o既考試s都順利過關, 與家人關係改善
翔 -- 係Disley拿夠經驗之後跳槽去搵到份好o既, 仲有搵到個好o既女仔一齊
麥 -- 搵到好多可以winner o既flow, 做咩都唔會bad end
貓 -- 工作順利, 愛情順利, 快d養隻貓俾我成日上去玩
MayChan -- 而家份工好似都幾好呀, 希望唔使咁多OT, 係時候...諗下第2d野 :)
Taylor -- 同卿卿長長久久, 開開心心
強 -- 繼續扭蛋王! XDD
Sam -- 男人會煩o既2樣野, 有一樣你都唔會有問題, 咁緊係祝你搵到條好女啦~~
Carmen -- 轉過份工啦, 青春常駐
吉蒂姐 -- 都係搵到份自己鐘意o既工 ^o^

仲有冇漏呢? @@

3 意見:

匿名 提到...

好,多謝!!
我都考慮'展望'一番先!!
不過要later..

匿名 提到...

嘿嘿......今次你估錯啦, 對於我來說, 好工和股票絶不是我最最最最希望的東西~~

匿名 提到...

我冇估錯, 我講果d唔一定係最最最最希望的東西
你而家好似呢2樣野攪得多d
而其他野我又唔多要支持你d咩野