BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2005年12月13日 星期二

宿命

前排忙完幫人考牌, 忙完senior臨放假清野, 忙完上堂, 總之忙完一輪之後, 零五年完前呢幾個星期又可以閒返少少

又開始接觸返d friends的戀愛煩惱~
原來我接觸到o既煩惱都算幾多, (當然已經唔計網上見到人講果d)真係咩都有~
有長年苦戀無結果, 有一時意氣攪唔成, 有timing唔o岩惹誤會, 有痴惘心想想唔到, 有單方面委屈無怨無悔, 有拖拖拉拉, 有廿幾歲仔/女未拍過拖, 有拍拖多年分手, 有長年異地相戀, 有les, 有gay... (未能盡錄)
(大家唔好對號入座, 好可能唔係講你)

有d人有問題發生, 就成日都話"唉, 我係咁架啦..." "我呢世都係咁架啦..." "冇得救架..." "我預左係咁架啦..." etc etc...
有一樣野我好唔鐘意o既就係"宿命論", 平時拿來講下玩就好, (好似我o既"等車魔咒"咁), 但係一有咩唔得就賴"宿命", 真係係好唔要得o既做法, 完全係唔積極o既諗法
如果係跛o既, 唔跑得好正常; 如果係有智障o既, 諗唔到野都好正常;
行得走得食得訓得, 有咩係唔得架啦? 最多都係"冇咁叻"姐~
能力上o既野係其次, 好似話計數, 工藝, 運動呢d, 都有天資o既差距 (但係都有得努力)

"戀愛"呢樣野, 更加係冇得講; 冇錯, 條件差d, 係機會低d~
但係有冇試過努力? 有冇行到適當o既步伐? 有冇後悔過之前有/冇做到某d action?

而家d歌好興"慘情", 話劇呀Sir Jason問過我地 "知唔知點解人會對呢d野多d共鳴?"
唔係因為人係負面d, 唔係因為唔開心會傳染, 係因為"唔開心o既人多過開心o既人", "多"容易影響"少"
有時d野明明個情況唔係咁差, 點解要諗到咁差咁慘? 點解"被害意識"要咁重? 諗野做咩要咁唔開心?
另一話劇Miss"圈圈"亦都講過, 平時咁多唔開心野, 點解仲要聽唔開心o既歌? 好認同!

總之, 大家應該好好地諗下自己o既位置, 自己所擁有o既野, 企出自己個身處o既地方少少(呢個好抽象 :D), 就會睇到, 自己有幾幸福~
另, 戀愛並唔係人生o既唯一

希望我可以帶俾我身邊o既人"開心"

p.s. 下次有機會, 再講下我其中一樣最最最唔鐘意o既野---假道學

1 意見:

kallman 提到...

我都同意…

如果不是盡力嘗試過多次仍失敗,不能說是宿命。