BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2005年12月14日 星期三

十三號晚臨訓前的"靈感"

事先聲明, 由於個topic牽涉好多野, 而且我果時個思路又好複雜, 我儘量以我有限o既表達能力去講, 睇唔明就算啦, 仲有, 如果睇開唔該睇晒去, 唔好對我有任何誤會

尋晚臨訓前, 又突然諗到好多唔開心野, 冇得解決o既野來o既 (有d係好人生o既野)
我個人衰就衰在平時好難訓著, 而且訓係度等訓著o既時候就算係累同眼訓都好, 個腦都會逼我係咁轉係咁諗野
阻止唔到...

話說係度唔知做乜諗野,好煩o既時候, 冇信仰o既我突然諗
"如果真係有神, 如果我有信仰, 信神o既話, 咁我係咪唔會煩, 而且會平安喜樂呢?"
當時, 我可能係迷糊之間突然有一野係嘗試去"信"左, 或者係嘗試去"接受"左
唔係講笑, 果下突然之間係平靜左好多, 唔再煩果樣野...

原來人o既精神係好脆弱, 好容易有事就會要"精神寄託", 好容易就會賴"神"
一依賴左, 就會慣性依賴, 有事起來個心靈都有樣底線頂住
而且有d野, 一信左, 就會好自然將一切o既野牽涉晒去果樣野度
但係永遠講出來, 唔信o既人就點同佢地講都覺得冇說服力~

打個比喻, 有樣野又係大部分人都係咁的:
你覺得一個人OK, 佢做d咩野, 都會OK, 反之亦然
一個有好感o既人, 佢做左樣o岩o既野, 你會話"我都話佢好架啦~"
佢衰左, 或者係做d錯o既野, 都會話"佢咁o岩今次姐" "佢唔小心姐"
相反, 一個你不嬲都唔順超o既人, 佢做好野, 大家都可以話"車, 扮好心!" "都唔知有咩意圖"
做錯野就更加唔使講啦...
(講樣唔關主topic事o既野, "第一印象"真係好緊要...)

講返個比喻, 當你信o既時候, 好多野, 你都可以話係"安排"
好事發生, 可以覺得係"佢"俾你o既恩澤
唔好o既事, 可以係"挑戰", "考驗"
同時, 有好多野都可以係早有安排, 早有定數, 不要問, 只要信

我並唔覺得個宗教有任何問題, 而且係某程度來講係好添
而且的而且確好多人o既"心"係平安好多, 開心好多, 係好值得appreciate的
不過, 始終"信" "唔信" 呢樣野太過難令人妥協, 信則信, 信唔到都冇辦法
呢d野冇可能用實證來俾到人睇, 全憑個人一剎那體驗only...

如果我從此信左教, 從此返教會, 相信我尋晚果一剎那o既平安喜樂同"感覺"絕對可以拿來做分享
可惜



仲有, 有機會, 真係要講下"假道學" (又係以我o既組織能力好難講...)

3 意見:

kallman 提到...

隨緣…

不用刻意地信,亦無需刻意地不信

動物男 提到...

那件事不算是假道學吧~
是夫子削春秋:)

匿名 提到...

動男:
那件事不算呀~~~~~
假道學係我不嬲想講o既野來
同果件事無關的~~