BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2005年12月19日 星期一

賭 2

人生好多野都好似係賭一鋪, 尤其係一般o既小市民, 小人物
其實好多野, 都係係某d人o既控制之內
不過係度我無意討論政治經濟

作為普通人, 好多野都好似係賭一鋪咁
除左買股票, 六合彩; 有好多日常生活o既決定其實都有少少似
搭地鐵一定唔會塞車, 但係巴士舒服d, 博唔博下搭巴士呢?
ABC餐唔知邊樣好食, 叫焗飯會唔會穩陣過炒飯呢?
交波俾邊個好呢? 2個都唔係俾人mark得緊, 呀A會唔會準d呢?

只不過, 呢d野唔係純粹50%估, 可以有information支持, 幫你揀一個大機會OK的選擇

係戀愛上, 又似唔似賭博呢?
究竟對方愛唔愛自己呢?
佢知唔知自己係鐘意佢o既呢?
同佢一齊左, 會唔會開心呢?
告唔告白好呢?
......諸如似類
呢d野, 一樣都係會有d information去幫助諗下是或否
不過身在局中者好難分析到咁解姐

不過, 既然係愛對方o既, 又何必諗咁多對方愛唔愛你?
佢愛唔愛你, 你應該都係愛佢架啦? 唔會因為話佢唔鐘意你你就唔鐘意佢啦?
你去買大細, 未開之前都唔知大定細架啦, 咪一樣係要落注知後先知自己係輸定嬴
話唔定圍骰通吃呢?

3 意見:

動物男 提到...

在我來說, 對方愛我與否並不影響我對她的感覺~

而且perfect information不一定guarantee正確的決定呢~

IQ question:
你參加一項電視遊戲節目,這個節目提供的獎品是一部汽車。節目主持人先給你看三扇門,說其中一扇門裡面是一部汽車,另外兩扇門裡面是山羊。他要你挑選一扇門。你選了,呢個時侯仲門沒打開。主持人先打開你未挑選的兩扇門中的一扇,裡面是一頭山羊(因為他知道門後面是什麼)。

然後他說在那扇門打開之前你還有最後一次機會可以改變主意,你可以得到一部汽車,否則就是一頭山羊。這時他問你為了以較大的概率選中汽車,要不要改變主意換另外一扇沒有打開的門。請問你該怎麼辦?變?還是不變?

匿名 提到...

呢個問題我見過, d人唔知點計, 話一定係要choose另外一個, 個機會大d
我就唔知佢點計, 不過我就唔會變...

kallman 提到...

呢題我聽完解釋後諗來諗去都唔明