BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2005年11月27日 星期日

十一月二十六日 + 十一月二十七日

1. 星期六long week, 返工冇咩特別, Heat輸波 =.=, 放工返屋企
2. 剪左頭髮, 嚴格來講係修左少少位, 剪短左少少, 耳仔C服左
3. 夜晚唔想過五座食飯, 又唔想落街食/叫外賣, 於是自己煮, 賣相一般, 不過其實自己手勢都OK, 見得下人
4. 口內大量"飛滋"好返好多, 對於中意講野又中意食野o既我來講, 太好了
5. 星期日K lunch, 俾我講中左, 呀邊個唔係車程耐唔耐o既問題, 係出左門口未o既問題 XDD (又係我等人 XDDDDD)
6. 平時同其他人唱K, 都係我唱下和音多, 同貓Maychan咪咪Renee唱K, 我係唔會有咩機會唱; 一來因為我係唯一男仔, 有d歌實係我唱主音, 二來, 佢地太可怕了, 佢地真係可以未聽過首歌, 聽一陣就和左出來...
7. NANA 遙遙無期, 睇怕都就來落畫了...
8. Heat又輸波... =.= Rockets明仔又傷, 加埋TMac同Rafer Alston, 三個正選傷了, 唔使打啦~
9. 同孖昇係Poly影畢業相, 影得一陣就完了, 又話食埋飯, 最後得我同民仔2條友食... (馬同翔都來唔到影...唉...)
10. 由於晨早就散(~5.00pm...), 同民去左MK報工聯course, 之後一齊慢慢熬巴士入將軍澳坑口食飯...間野冇介紹佢錯呢~
11. City同學擺酒, 竟然擺31/12...而家大家都可能諗住唔去...
12. 要加快返砌模型o既進度了, 反正機打到差唔多了 (真.三國無雙張角都爆埋機了)
13. 天日好唔想返工... =.=
14. 天晚同同事食飯...九龍灣Ruby Tuesday, 唯一好處就係返屋企方便
15. Dororo出左了, 又要破財, 好彩呢排係咁出Gundam Seed同Gundam Seed Destiny d野, 我唔多o岩, 慳返唔少~~
16. 話雖如此, 前排新出果隻MG Gundam MK II Version 2.0 實在太正了~~~~~ >_< 炒得好貴!唔買唔買唔買! (不過如果平o既話...)
17. 龜兔...係時候來個了結了, 不過點都要有恐怖version同色情version! : D
18. 砌夠20points先!
19. 明天好似周賓賓返來...
20. 夠數!!

0 意見: