BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2005年11月29日 星期二

談天說地

1. 個blog好似愈來愈少人, 我寫d野反而愈來愈多 XDD D人唔回下posts真係好靜 XDD
2. 有個提議, 各位有寫blog或冇寫blog但係有睇o既人們, 有冇興趣一人寫一篇故仔, 用同一個題目, 然後抽籤來抽大家寫咩類型o既故仔, 再約一定一日大家一定會寫完o既日子post出來? 如果有興趣, 寫咩題目好? K先生提議"三隻小豬", 大家有咩踴躍d啦~~~~
3. 龜兔系列係色情version之後將會步入尾聲, 有個final version, 大家唔使掛住佢地 XDDDD
4. 呢排要調節返自己生活習慣, 嗯嗯
5. 打波打波打波!!
6. 可能大家會有d奇怪, 我個blog都唔點提屋企人, 原因並唔係我唔重視佢地, 而係冇咩好講, 有亦都唔會點講, 唔預左係度講; 而且佢地都唔睇呢度的(哥好似有睇), 所以我個blog都係講d好個人o既野, 朋友o既野, 公司o既野...etc
總之我愛我爸爸, 愛我媽媽, 愛我哥哥, and其他親人啦~

2 意見:

kallman 提到...

I have interest...plz count me in.

動物男 提到...

以我打字的速度......
恐怕我會死......