BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2005年11月15日 星期二

拉近距離

十分喜歡"朋友"o既感覺
識得多左朋友, 會令我好開心
能夠同朋友拉近距離, 更加令我開心
呢幾個月因為上堂o既關係識左好多朋友仔
有d仲幾friend添, 對我來講係一件開心o既事
同公司某幾同事亦因某d原因熟絡左

不過, 遲d一定會有drawback的時候...
當我諗到, 大家拍拖更或成家o既時候, 就會慢慢疏遠
就會覺得好唔開心, 好寂寞...
雖然, 呢樣野係不爭o既事實, 我亦都知道亦接受...

咁...拉近距離...係好定唔好呢?

3 意見:

動物男 提到...

"當我諗到, 大家拍拖更或成家o既時候, 就會慢慢疏遠" <-------- I dun think so. Friendship is a kind of wine......should be the older the better......

btw, u dun have the quali to say such a statement, this statement should be claimed by km or I......
grey......:(

kallman 提到...

唔駛諗到咁遠呀

匿名 提到...

1. 我同你呢d就係, 不過會有一堆唔係咯

2. 唔係使唔使o既問題, 而家都諗左咯, 你知我諗野諗諗下有時諗到萬丈遠架啦