BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2005年10月18日 星期二

最享受的時刻/感覺 (零五年十月VERSION)

由以前到而家, 我都有一d ALL TIME覺得開心/亨受o既時候
(唔計同人一齊, 係only自己一個人o既時候)

不過隨住年齡, 環境o既改變, 當然都有d有改變啦
亦都有d係長時期唔會被篩出去o既
以下不分排名先後 (同埋係我而家諗到果d only):

1. 深夜搭巴士返屋企, 架巴士冇咩人, 唔嘈, 仲要最好係金色果隻巴士(因為金色最前果排坐位係冇燈o既, 暗暗地, 而我最favourite的座位係最前最左果個位), 一路聽住mp3, 一路望街
2. 投入地打波時 (如果同d 9唔搭8人/獨食人/打起來冇心機o既人等, 我唔會投入的)
3. similar to 2, 好專心咁做一d自己中意o既野時 ("野"包括畫公仔, 砌模型, 打鼓等)
(第3點<--個個人都會, 因為專心-->忘記其他野)
4. 大便, 唔好話我核突, 大便絕對係人類生理上其中一種最舒服o既感覺, 而我隨左呢樣野, 通常同時地都會正在睇書/睇漫畫/唱歌...etc, 係由以前到而家都係all-time favourite o既時間之一
5. 屋企冇人, 一路聽歌一路大聲跟住唱, 勁free
6. 未諗到

總括來講, 都係一d我覺得自由o既時間, 有得釋放o既時間

咁...究竟我係中意一個人o既時候, 定係同朋友一齊o既時候呢?

7 意見:

kallman 提到...

極度同意4和5
尢其係唱…

WHY 提到...

K仔: 你唔似會5噃

kallman 提到...

我未必會聽住唱
通常是清唱
”別怪她…別怪她…”
XDDDDDD

WHY 提到...

Don't blame her...Don't blame her...
Don't be sad anymore...
At the time you met her, did u grab her tight...

Don't blame her...Don't blame her...
Don't say nonsense again
If I'm tired~ let me~ take~ leave~~~~~~~~

大家可以試下跟住唱,係唱到o既
:D :D :D
XDDDDD

匿名 提到...

你暴露了一個秘密.......gap.....
ok, 我是個人渣......m(**)m

匿名 提到...

動物男:
唔明你講咩添 @@?

kallman 提到...

Dont' Blame Her

Don't believe love can everlast
When I think of what done before
I wont release your hands
No matter the pain

How can I imagine that
You leave for a new guest
If you like
Just go ahead
And let me upset~

Don't blame her
Don't blame her
Don't be sad anymore
At the time you met her
Did u grab her tight

Don't blame her
Don't blame her
Don't say nonsense again
If I'm tired
Let me take leave

(Forgive me...for what I've paid...)<- Ng's final say in the song