BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2005年10月18日 星期二

無聊...

覺得愈來愈無聊...生活無聊...返工無聊...放工無聊...樣樣野都無聊...
樣樣野都好悶...又提唔起興趣做...前途一片白茫茫...

唔想打機... 唔想砌模型... 唔想畫公仔... 唔想講電話...

唯一會開心d...就係同朋友/家人一齊o既感覺...
食飯又好...吹水又好...打波又好...唱K都好

我應該轉工嗎? 我應該學下新o既野嗎? 我應該轉行嗎? 我應該作反嗎?
定係...我應該... ...
... ...?

不過有一樣肯定o既, 就係我唔會尋死
生存本身就係一種樂趣, 生存o既感覺太美好了

2 意見:

kallman 提到...

學新野唔代表一定要轉工嘅

WHY 提到...

2樣野來o既