BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2024年3月10日 星期日

三月十日 -- 飯戲攻心2

4/3(一) -- 出site收工返企夜晚C煮。

1。收工係彌敦道塞車,我都知自己實係黑仔,如果唔落車就等好耐,落車就會好快郁返。結果係等左一陣落車,行前一段路果然就通返(見到架波子車尾當爛左)。後2站等返原本架巴士,司機唔認得,都係比返錢。好彩只係比多三個幾。

5/3(二) -- 出site收工返企夜晚呀媽煮。

6/3(三) -- 公司training overrun到6點半先係IB2收工,返企夜晚C煮。

7/3(四) -- 康城收工順便換埋戲飛。收工返企夜晚C煮。

8/3(五) -- FS cancel; 出site收工返去買外賣。夜晚同C踩車去康城,食糖水同睇飯戲攻心2。睇完踩車兜大橋返企。B發燒。

飯戲攻心2 -- 終於睇左。絕對無網上d負評咁差。首先,未睇之前,就算唔睇網上評論,都預左無1咁好睇。第二,睇trailer都知唔會玩(得)返1玩果樣野,亦都做唔到。第三,無左黃子華對我來講唔會特別覺得好左或者差左,因為我覺得1唔只係睇佢。不過佢唔肯拍令到個劇本要寫到無左佢,就算點解釋都係爭d。玩返上集某d原素、一個笑料出超過一次、一套戲兩場婚禮,我又唔會覺得好重覆或者好"cum",發生嘅事同尷尬位都唔同。人物多就真係雜左少少,不過你話個個人發揮但浪費左同埋營造不足咩我又唔認同,由始至終都係focus係主角5人組度,即使出左好多人都好,都係用來令主角更立體,而佢地就真係唔使太多太立體。Overall來講,就真係同1無得比嘅。2個格局大左但係反而無左1果種6個人3餐飯激起嘅火花,我會將2睇成 -- 1嘅角色後續故事+賀歲輕鬆熱鬧戲。唔算太差啦。

9/3(六) -- 呀媽返鄉下。朝早B低爆好好多,唔上跳舞堂。我湊B上之後果d班。下午上完堂就返企沖涼叫外賣食,夜晚早休息。

2。今晚又返返自己房,兩星期。

10/3(日) -- 天晉打波8-10,腳唔是好得,所以打得唔好。不過竟然有一球右手crossover去左手推進直鏟入籃底layup,又有一球三分。同佢地食完野之後買外賣返去,沖涼休息。夜晚叫外賣,話到但無,再叫唔知等幾耐,我落左街行一轉唔見張單,買d飯團比B。返來係樓下見到人送我地張單。夜晚食完再沖涼,今日沖左三次。

來緊:
15-17/3 -- FS
19/3(二) -- 中同聚
29/3(五) -- Lunch buffet

0 意見: