BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2023年2月6日 星期一

二月五日 -- 生日及叭地

30/1(一) -- 生日放假; 無plan,一早起身我suggest帶B去玩,於是第一站去左新蒲崗祟齡街遊樂場。個場唔大少野玩,個滑梯幾高B唔係好爬到,玩左一陣就走。行路轉場去東啟德公園,都有d特別野玩幾得意。玩完去附近彩頤花園食大快活,之後行過去玩埋坪石遊樂場。個場都幾大同幾多野玩,仲有個特別嘅升降台玩,不過B唔敢玩。玩完B都好攰,返企沖涼訓。夜晚唔再出返街,是但整d野食同食蛋糕。


1。公司2月開始取消彈性上班時間。

1/2(三) -- 出site收工返去夜晚C煮。

2。6點收工真係多好多人,同埋返去時間會耐咗。

2/2(四) -- 出site收工返去夜晚C煮。

3/2(五) -- 收工返去買外賣。

4/2(六) -- 朝早meet埋阿媽一齊去圖書館行吓,跟住係調景嶺食d嘢。食完上天晉,到夜晚落街食飯後返企。

3。借左本連城訣新修版來睇,即日睇完。雖然耐無睇但都大概記得有邊d位唔同左喎。仍然覺得好睇。

5/2(日) -- 朝早打波天晉8-10,得DerekSamTommy唔夠人所以係九叔group叫左人,來多4個。都好波喎! 大家都算輕鬆打,所以贏輸不能作準。不過我keep住同勁人一隊都嬴波多。最後一場最正,咁啱猜到九叔一隊我自己同friend一隊,打到20-20再duel到31分,28分時傳比我射左球正面三分入波贏哈哈。打完返企沖個涼去康城meetConnieLoLoPenny同妹妹豬食晏,再去佢地clubhouse影院睇一陣卡通電影,係遊戲室玩一陣再上佢地屋企,hea下整下蛋糕,我太攰恰左一陣。夜晚外賣食埋飯8點幾走。

4。好開心。

5。真係好厭倦好厭倦網上d負面評論了。而家開始不論邊一邊都係玩批鬥,挖黑材料或者係斷章取義,根本你有幾客觀都好難睇到事實同埋fact check到。同埋,對於唱歌睇戲等等娛樂性嘅野,唔客觀去睇都算,仲要又係一味搵野批評,唔係用欣賞嘅心去感受,咁點睇點聽都係差架啦。唔好上網? 我其實只係想睇下朋友現況,玩具籃球等等資訊,但真係好難避免睇到其他唔想睇嘅野...對於有B而少左其他娛樂嘅人來講,上網真係其中一樣簡單快捷嘅娛樂來架。

6。最近見到有唔少朋友couple之間有問題(當然問題唔係最近先有),人同人之間嘅關係真係好複雜,不過真係要用心經營,絕對要體諒同相就。不過而家嘅人真係愈來愈難。

來緊:
13/2(一) -- 1630 physio
18/2(六) -- C生日; 公司Disney

0 意見: