BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2022年8月1日 星期一

七月三十一日 -- Project Defer

25/7(一) -- 收工返企夜晚C煮。


1。今日終於收左區波皮。舊Project我剩返一隻,不過到時可能係成個project最後一隻了。

2。臨收工,新project係deadline前收到appeal,所有野defer,公司同事們興奮歡呼。

3。哥一家已firm日子...

26/7(二) -- 收工返企夜晚C煮。

4。書展最後一日下午,Jessie去開幫我買到想要嘅書(之前幾次親友都買唔到)。仲即日交收埋,真係唔該晒~

27/7(三) -- 收工返企夜晚C煮。

5。今日返工搭巴士大塞車。

28/7(四) -- 今日日頭Trista同悉悉同CB一齊玩左一日; 我收工買外賣返去,等Jason收工來埋一齊食完9點半島佢地走。

29/7(五) -- 收工返去買外賣。

30/7(六) -- 中午去寶林同呀媽呀哥一家食野同食甜品,之後返天晉。夜晚食埋飯返。

6。原來月風魔傳出左Switch game。呢排Switch嘅忍者龜同來緊嘅SD高達都有d想買。

31/7(日) -- 8-10天晉打波,之後直接join呀媽呀哥佢地一齊去海邊快行一圈(好曬好熱)。行返我自己返屋企沖涼執野再過天晉。夜晚食埋飯返。

7。可能無對後生仔同埋自己friend唔係mark得我好盡力嘅關係,今日我都打得唔錯。最後一場贏Derek+馬嘅隊,就好明顯佢地2個無好著力進攻啦~ 不過難得一場凡入好多波仲要最後3分KO,哈哈。

8。是日超級攰,全日都好眼訓。

來緊:
5/8(五) -- 骨科

0 意見: