BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2022年8月15日 星期一

八月十四日 -- 七月十四無特別

8/8(一) -- 出site早收夜晚C煮。


9/8(二) -- 收工返企夜晚C煮。

10/8(三) -- 收工返企夜晚C煮。

1。終於有少少精神,一晚睇完素黑另一本書"靜心是"。相對01"自愛是",02"靜心是"啱我睇好多。佢好具體講何謂靜心、為何靜心、如何靜心,全本書好有編排,最犀利之處係可以好具體咁講到有少少抽象嘅野。一開始講靜心,自省、自處嘅作用,然後講要跟隨自己嘅身體同節奏,穩定咁跟住個flow,點樣放鬆。從呼吸開始,感受自己嘅身體,從而達到集中,自然就會靜心。靜心並唔係唔諗野唔係空,而係專心集中,面對自己,let in先可以let go。
睇過好多哲學書同心靈雞湯書,佢幾唔同嘅係並唔係果d好肉麻盲目正面撚,亦唔大愛左膠,係好清楚話你知應該點,唔應該點,人要為自己負責。
有一個幾特別嘅concept,係話思想並唔係自己,而係自己嘅經歷經驗環境等等好多方面嘅累積而不停彈出來嘅野,唔係自己要諗嘅野。最真實嘅係自己身體,所以要內省同自愛,對自己身體好d先,從而再由內到外散發能量。
有太多值得睇同講嘅內容,講唔晒,推介睇下本書。

11/8(四) -- 出site早收返企夜晚C煮。

2。七月十四。

12/8(五) -- 收工去寶林買外賣。

13/8(六) -- 朝早去坑口B學校交form,跟住行去寶林meet哥一家一齊食嘢。食完散,我哋行一陣同埋買咗B鞋。之後返將軍澳,CB上天晉,我同哥返去搬咗小朋友書枱過7座。阿哥來開,執咗7座佢d嘢走,抄開晒d嘢我又順便執咗陣屋。夜晚過天晉食飯。

3。好難得執咗下屋,其實真係有d需要嘅。掉下嘢整理下嘢,位又多d,無謂嘢又少d。

14/8(日) -- 一早起身皇帝話中咗招,所以去維園打波cancel(但已訓唔返)。之前一晚捱到12點又book唔到場,好眼訓。中午去康城同ConnieLolo食晏,之後去佢哋屋苑遊戲室玩,雖然唔大但個設施好得,玩得開心放到電。之後上佢哋家,B竟然訓到(我都攰到恰咗下)。佢起身之後一齊食個tea我哋就走(好似好阻人咁,人哋乜都做唔到)。夜晚約咗Edf一家係海天晉食炸雞,之後上我家玩一陣同mark要嘅嘢,9點幾走。

4。呀B係有其他朋友嘅時候係乖d的。

5。最近買左好幾盒模型,是開心的。

0 意見: