BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2022年6月27日 星期一

講下聲生不息

https://youtu.be/S2U6JCwtXfM

想講下歌好耐。純個人意見,非專業,不喜勿插。
無乜點睇電視,所以呢個節目(同埋Viu嘅Chill Club,我會另外出post講)都係上網選擇來睇返。
唔係離題,又要再重覆講一次,點解我覺得內地拍嘅金庸劇集唔好。
近年內地不斷翻拍金庸小說,好多人都覺得好好睇,但係我經常持否定態度。點解內地版好多人會覺得好睇呢? 首先嘅係本來個故事就好睇,二來內地硬件好好 -- 人靚景靚衫靚。但係軟件真係麻麻,拍攝手法取鏡講故事方法,真係麻麻地。所以我覺得overall就算覺得好睇都唔關個導演同演員事。
同一個原因,聲生相息(同埋內地好多歌唱節目)一樣,我意見都係差不多。首先呢d節目揀得嘅歌本來已經係好聽,只要唔係唱得衰,已經唔會覺得唔好聽。二來上得去嘅歌手(就算唔修音)本身都有咁上下,睇+聽完真心覺得班歌手不論內地定香港都好,大部份(唔係全部)聲係好靚,歌藝係好好。可惜,聽左一堆表演之後,真心唔覺得有幾多我係好欣賞嘅(但當然會有嘅)。
以呢首為例。
呢首算係咁多表演入面算幾好嘅一首。
李克勤唱功真係無得講,把聲雖然比起最fit果時係退化左,但係仍然無乜瑕疵。問題係邊呢? 就係佢唱歌有時真係無乜feel(利申以前曾經like佢而家亦無唔like佢)。而呢個節目好幾個內地歌手,雖然把聲真係好,但係d廣東話真係太爛,唱d歌詞出來真心覺得好唔得,而且唔知係咪佢地本身對d歌無乜感覺,所以唱出來都係無乜feel。
而今次呢首嘅玩法,用2個人來唱,不斷咁和音,純粹用聲音同音樂造詣,掩蓋晒以上嘅缺點。所以聽起來就唔會咁無feel。不過講真,編曲仍然有咁多年來內地歌唱節目嘅影子,硬係要搵位爆搵位叫...真心覺得其實無乜感染力...
都係果句,內地或者香港其實係有好多好有實力嘅音樂人,呢d節目出現嘅都各有實力,但係為左營造某d特定嘅效果,我覺得有好多表演真係唔可以叫做十分好...

0 意見: