BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2022年5月30日 星期一

五月二十九日 -- FS

23/5(一) -- 早收工去睇整骨。今次無通櫃亦無壓腿,不過刮痧仍然好痛,打通腹位果幾下仍然好痛,今次仲多左2隻手各針左7下,又係好痛。睇完有鬆左,左腳屈得返上來,不過似乎真係傷左神經,仲有痛。睇完6點半島,搭巴士返去都順利,買外賣返去食。


1。今晚小朋友挨跌公仔爛左單野係網上好爆,亦都睇左唔少人嘅諗法。首先唔講間舖同埋當事人係藍黃紅定係咪傳銷先,如果因為呢樣野就話邊邊抵死就無咩討論價值。
另外,我亦唔去懷疑無fact check嘅言論了。我唔去懷疑間公司係咪專登裝人,亦唔信係咪已經發生過4次,亦唔覺得事主呀媽有心想玩野講返件事出來(因為佢地當時已經賠錢走人承擔左責任)。

我自己覺得,分開情理咁睇。有一堆人覺得唔睇住小朋友,整爛左自然要賠。從"理"嘅角度就一定無錯,好合理。(至於有網上quote律師話少於10歲唔使賠,由於可能涉及好多唔同條件同情況,又唔識FC,所以唔討論啦) 而實際上個家長都賠左錢,係呢一環上佢果方應該已經做足了?

至於在"情"方面,我唔會話小朋友做錯事無唔啱(其實睇條片,都唔sure佢係咪專登挨落去,定係避開人所以挨),亦都唔會話呀媽無睇實無唔啱,呀媽係應該睇實小朋友。小朋友真係好難控制,唔係話生仔要考牌或者有無教好嘅問題。就算係乖嘅都唔代表佢所有動作都係恰當,所以有咩事只可以話父母無100%睇實(不過有時真係好難100%睇實,可能有d人唔會明)。

不過係旺角商場又咁多人流嘅地方,放一個咁貴嘅野係度又無圍住又無人睇住,我覺得係間舖處理得唔好同埋無危機意識(法律上佢自己地方係點放都得嘅,所以我只係覺得唔恰當,無話佢唔可以咁)。有人講話間舖無做足"最低防範成本",法律上我就唔識,但情理上我覺得係嘅。

有好多人純粹執住"理"來講,一刀切,總之個細路唔恰當,咪衰左咯。甚至覺得even間舖係有心陰人,但父母唔睇實都係抵死。齋從道理方面睇係"無錯"嘅,只不過我覺得人唔應該係咁姐。

或者咁講啦,整爛人野,有責任賠。但係你問我覺得邊個責任大d,我會覺得係舖。

24/5(二) -- 收工返企夜晚C煮。

25/5(三) -- 收工返企夜晚C煮。

26/5(四) -- 收工返企夜晚C煮。

27/5(五) -- FS Day 1。一早6點幾出門口,未到7點嘅將軍澳隧道竟然都塞車; 夜晚被遺棄食飯,於是同另外同事食泰國野,8點幾上shuttle等左好耐(8點50分)先開車,返到CP走左大部份人,9點零收工。

2. Jackie唔見iPad,實屬不幸。希望快d完左件事。

3. 今日做咗8隻連埋2隻open roof 10隻算係咁。

4. 前一晚半夜腳抽筋,之後隻腳痛全晚。勁眼瞓。

28/5(六) -- FS Day 2。難得齊人4個打左輪機。8點島收工。11點島頂唔住訓左。

5. 恭喜Ansel小登科。

29/5(日) -- Denise生日快樂。FS Day3。4點半島收工。買外賣返企一齊食。10點要頂唔住訓左。

6. 好彩整左骨。三日又企又行,雖然好攰,隻腳一直痺,但總算無點痛。

7. 結果係九龍城OT三日無特別去食咗咩好嘢。幾間想食嘅都無去,又無K lunch。



0 意見: