BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2022年4月24日 星期日

四月二十四日 -- 打波!!

19/4(二) -- 九龍城收工買咗鹽燒魚返去。夜晚C煮。


20/4(三) -- 收工返去買外賣。

1。今日公司Alexander Chow退休last day。同佢傾咗陣,佢講嘅嘢好inspire我,獲益良多。

2。阿B係凳度曳,反凳跌咗落來,暫時睇無大事,keep in view。

20/4(三) -- 收工返去買外賣。

21/4(四) -- 限聚解禁,呀B同哥哥姐姐一齊去海洋公園玩。收工返TKO差不多時間所以meet到佢地返來,一齊買外賣返企。

22/4(五) -- 收工返企買外賣。

3。同事買開,食左就來執果間臭豆腐同炸大腸。好耐無食過,都係以前好食d。

23/4(六) -- 朝早一家出去同呀媽姪仔行海邊,呀哥後join。一齊行到康城,我地買野食一齊返天晉。夜晚食埋飯返。

24/4(日) -- 9-11 Monterey,終於打波! 打完去海邊join呀媽佢地,行個圈再去買lunch上天晉食。之後我自己返屋企沖涼休息陣。夜晚過去天晉食飯返。

4。好耐無打波! 超開心! 今日有贏有輸,不過覺得自己(有體力時)都打得唔錯,好多唔錯走位入攝籃底fake同上都入(當然都有炒)。射波就唔太準,一般啦。最記得第一場,本來猜左VictorJack同我一隊,Victor唔知係咪唔想同我地一隊,要打果時就話得來外面3個一team(佢就同馬一隊),結果我地贏左, 感覺有d爭氣啊~

0 意見: