BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2022年3月20日 星期日

三月二十日 -- 正骨打針

14/3(一) -- 收工返去買外賣同甜品手搖。


1. 驚訝於Grace的news。希望佢好快好返無事。

15/3(二) -- 收工同Eudora快閃行左轉SSP,之後7點到佐敦周天恩陪我睇佢介紹嘅正骨師。攪到9點幾走,返到TKO 10點零已無野食,屋企求其食左個杯麵。

2. 第一次睇正骨師,全身乜都比佢整晒。儘量紀錄: 啪晒全身d骨包括頸、拉手拉腳拉腰拉頭,最痛係壓腿、啪面、伸手入口腔捽、"劣"頸"劣"身"劣"手腳、除晒衫搵舊野吸住背"劣"(類似拔罐刮沙)、伸手入patpat通櫃移尾龍骨位、一野啄落去肚位,除左正骨仲通我氣同血。做完之後個人好攰好攰。同埋之後訓坐行企都要做好正確姿勢。

16/3(三) -- 早少少收工去打第三針,之後出來時經花墟買花再經蘭苑買開心果膏再走車,所以搭巴士返企。幫呀嫂收網購野再拿上佢門口,再去買野食返企。

17/3(四) -- WFH; 唔舒服,全日低燒周身唔聚財,全日咩都無做。夜晚

18/3(五) -- WFH; 退左燒,之前果晚開始左邊格肋底痛,全日都好攰。上午C出去買野交B功課。下午嫂突然要幫拿野,於是我落街幫拿同順便行個圈買野。好攰行2步都腳軟軟咁。夜晚C煮。

19/3(六) -- 今日狀態好d。呀媽來七座同B玩左陣,12點島我同佢去海邊行(行到康城再返轉頭),買埋tea 3點島返到屋企。夜晚C煮。

3. 星期六夜晚突然右邊膊頭開始痛,痛到唔係好訓到。訓一陣就痛醒。半夜醒2次唔知幾點,都要一輪先訓得返。第3次醒爬起身,接近3點,磨咗輪先再訓到。之後好似4點幾再醒,再訓後,6點島再醒。最後再訓到8點幾就起身。(天光之後又無點痛了)

20/3(日) -- 一早9點幾一家同我媽出去行下海邊。雖然落雨,呀B個幾月無出過門口,見佢都開心。不過落雨都麻煩,唔係行好遠就返去。本來想去天晉,不過佢地返企沖左涼之反廢事出返去了。我買左lunch返來食,食完沖涼hea一陣我就訓左。一覺訓左3個幾鐘好難得(平時午睡都係個零鐘)。夜晚C煮。

0 意見: