BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2022年2月14日 星期一

二月十三日 -- 再爆公司又爆

7/2(一) -- 收工返去買野,夜晚C煮。


1. 新年前未點清潔廚房,今晚抹左下。

8/2(二) -- WFH。接近中午一齊落去超市街市買野同買外賣返去食。夜晚C煮。

2. d菜真係差不多50蚊斤。

3. 呀B下午又話要同我訓覺。

9/2(三) --  Pen突發屋企工人疑似中招。我地同佢同一個bay嘅下午4點島收到指令即走同去麥花臣檢測。勁多人,好彩有Lin同Ally話得事,話第日先測,唔排住。之後順便去左信和行個圈再返企。夜晚C煮。

4. 夜晚Pen confirm negative,所以我地第日都唔使去測。

10/2(四) -- WFH(本來都係); 全日無出過去,夜晚C煮。

11/2(五) -- 因為公司WFH消息混亂,一早返左公司,然後話我其實唔使返。走時順便拿d野去SSP比Edf再返去。買左餸同必需品返去。夜晚我煮d。

5. 今年NBA trade deadline總算有幾單可觀嘅交易,幾有趣。唔知呢幾隊會唔會有咩大改變呢?而Lakers果然係 -- 無得變應萬變。

6. 好耐無下廚,今晚麻麻地。

7. 來緊分AB team,switch群組全部同更,正。

12/2(六) -- 呀哥生日快樂; 中午買野過去天晉食。夜晚食埋飯返。

8. 最近可能因為新年果期打亂左訓覺時間同埋因為腰痛,所以訓得好差。今日勁攰,但係又無機會恰,到5點幾開始頭都赤...結果夜晚食完飯佢地仲未完時就入房咪左一下。

13/2(日) -- 1點幾落去超市買d野返上企,再落去四飯上天晉食。夜晚食埋返去。

0 意見: