BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2022年1月2日 星期日

一月二日 -- 元旦大長征

28/12(二) -- 收工返企夜晚C煮。


29/12(三) -- 收工返去睇跌打,夜晚C煮。

30/12(四) -- 下午清假。食飯打埋機返去,同C一齊去做身份證,之後去睇跌打。睇完陪阿媽買波鞋,之後媽返企我哋食埋飯先返企。

31/12(五) -- 3點收工返企沖涼抖一陣,夜晚過阿哥度同佢一家連Jason夫婦同Peggy姪女打邊爐。

1/1(六) -- 元旦。一早起身出觀塘轉巴士入豐連搵Queenie一家食飯,呀B上左巴士無耐就訓到落車,一個鐘車程無事渡過。上左Queenie屋企同佢樓下遊樂場玩,佢三個小朋友好耐無見佢地已經好大個了~~ 2點半島走。搭輕鐵去西鐵站走左巴士,之後要等一個鐘,係VCity hea行。4點上車入龍鼓灘大約4個字,終於去到Mandy家。果度環境好好。去左沙灘睇日落,夜晚係佢度BBQ,到8點半我地一家叫左Van走先,返企大約10個字車程都幾快,B都係訓左。

1. 同B入TM真係一大挑戰,好彩最終OK。

2/1(日) -- 9點半去九龍灣公園籃球場打波。好難得十幾人,有好多好耐無見。好耐無打波同打街場。中午島走,Tommy車我去地鐵站。返到去C同B直接出來meet食飯,食完返去大家休息(我做左d家務同沖涼),訓左個零鐘7點半島(?)起身食d粉。

2. 今日難得覺得自己打得好(雖然腰痛)。防守唔太差竟然有block波有截波,籃板OK,射沒竟然幾好又有入攝走位又OK。最難得係有一場去到最後,係牛角位拿波,對方半放我射,果斷起手清脆入波贏波,感覺良好。

3. 又過完一年。希望下年好過上年。

0 意見: