BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2021年10月31日 星期日

十月三十一日 -- Halloween

25/10(一) -- 收工返企夜晚C煮。


26/10(二) -- 屋企日頭無水。收工返去買外賣。

1. 是日公司lunchtime有活動整左日曆架。

27/10(三) -- CB下午去海洋公園,我出完site去寶林。食完飯行一陣再行返屋企。

2. 呀B由寶林跑下行下全程無坐BB車無抱過返到富康。

3. 今日7仔推出自護精品,係我猶疑好唔好買嘅時候(通常結果都係唔買嘅),C幫我買咗。

4. 估唔到天晉單野又來料,不過唔關我事唔理了都理唔到了。

5. NBA開季後,暫時戰果都算預期內。好睇在於有好幾隊有新氣象感覺又唔錯,尤其東岸球隊。今年幾like公牛(砌起咗成team,而家唔止Lavine一個,又有我頗like嘅Ball哥),紐約人都不錯(十卜Rose),黃蜂上力(又有個Ball弟),呢d新d嘅球隊起碼有嘢睇下唔會悶。仍然唔太喜歡網隊,76人比Ben哥搞到淪為鬧劇,Celtics唔太睇好,熱火同鷹隊都不錯。西岸來講,最希望K湯快d出返,另外有d想波波用全無明星嘅球隊以體制打到入playoff。

28/10(四) -- 收工返企。之後落街meet Penny,一齊買外賣上屋企食。C幫佢修頭髮。

29/10(五) -- 收工返企等B訓起身,再行去雍明果邊食飯。

6. Clubhouse單嘢繼續。我唔理了。

30/10(六) -- 起身同阿媽同番茄一齊出去食早餐,之後一齊行去坑口送番茄上跳舞堂。行返富康阿B去遊樂場玩,我同媽買餸,再等媽打流感針後一齊上天晉。夜晚食埋飯返。

7. 網上見到有人問無聊野,之後有個回答笑死我: 頭沾濕...無可避免... ...不如不要。

31/10(日) -- 8-10天晉; 返企沖個涼,呀B訓左覺,我又恰一陣; 1點幾先準備出去。先去北角,行左間精品舖,再搭叮叮過去太古(呀B第一次搭)。食左大戶屋同去買左d衫仔,再搭叮叮去西灣河,行去碼頭搭船過觀塘(呀B第一次搭)。落船B要抱之後瞬間訓著,抱住佢行出去搭地鐵返天晉。夜晚食飯後返企。

8. 是日打波又係得6個人打足,好攰。覺得自己都算打得係咁,最後真係太攰就當然好唔掂了。

9. 打完波再出去行再係咁抱B行真心好攰,頂唔住。



0 意見: