BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2021年7月19日 星期一

說於大叔的愛(港版)大結局之後

說於大結局之後。

利申,有睇晒全套劇每一集,覺得幾好笑幾好睇,之前要讚嘅都讚過,網上都大把人討論過。所以想講下有咩唔好/不足。

首先,其實想講睇呢套劇時,真係主要為左睇笑料,同埋係唔同情況之下各個人擦出來嘅火花,撞出來嘅點。尤其係前半部比較多。相對之下,後半部叫係入主線,已經無乜呢d碰撞,所以無咁精彩。咁應該大部份人都會繼續鍾意睇後部劇情,因為講主角們嘅心態同轉變,可惜我就睇得比較出戲了。

唔關係咪同性戀事,主要係有以下幾點。
1. 其實對於入面角色邊個鍾意邊個,我個人覺得唔係營造得好夠。只係講出來因為咁>所以就鍾意,只係交代,唔係好做到個氣氛出來。另外,之後幾個角色嘅轉變 i.e. 田轉Gay鍾意牧、KK鍾意田、Darren放下牧、甚至Francesca鍾意Louis etc,都係流於就咁表現"因為佢地為佢做左好多野所以鍾意左"嘅感覺。
2. 最令我出戲嘅,其實係入面人物嘅"仆街"。唔好同我講"現實就係咁啦"、"好多人都係咁啦",唔接受。有幾仆街? 20年婚姻因為見到一個心動嘅就離婚、小朋友都有埋因為鍾意又離婚、唔爹唔吊唔知自己想點人地鍾意你就同人一齊之後比人飛左另一個人對佢好就又一齊仲打算結婚點知臨尾走佬...如果係現實見到,只會鬧佢地一聲仆街而已。

為免太長,講少少演員算。
其實我真心唔覺得主角們好戲(再利申唔係覺得唔好睇)。只係劇中人物對佢地來講唔算難表現,爆點係劇情度多演員需要表現。Edan主辰搶妥嘅表現係卡通式誇張笮作表情、AL基本上木口木面只係個角色行為好暖男(不過有一場戲崩潰喊就幾好)、黃德斌其實都係一貫少少唔使點表情做個成熟男人樣間唔時無啦啦做d(其實生硬)嘅扮可愛表情顯示反差萌。真係好戲咩? 唔係話唔好戲,只係唔覺得好好戲。
簡慕華真係做得好自然,不過未感覺同Stanely好有火花。陳子豐唔知點解覺得好型好有魅力喎。娟姐幾吸引,呢d少少傻大姐角色一向討人歡喜。鬼妹其實做得幾好,可惜太殘xD。Stanley其實做得幾好,個人覺得佢係劇入面做到幾舍層次同改變喎。

少少對劇嘅感覺,紀錄一下。

0 意見: