BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2021年6月15日 星期二

六月十四日 -- 呀B兩歲

7/6(一) -- 收工返企夜晚C煮。


8/6(二) -- 收工返企夜晚C煮。

9/6(三) -- 收工返企夜晚C煮。

1. 確定嫂姪8月返港。雖然好似係開心事,但有可能代表之後佢地去更裹嘅地方...開心唔落。

2. 呢幾日轉鐵返工,真心覺得討厭。之前有次講話出門口感到果陣厭惡感,係切切實實地感受到。入面有位d人頂係門口、轉車月臺狂奔、爭位坐...真心好痴線。今日轉車上車好好哋都比人夾硬狂撞...不過時間真係爭太遠...

3. 轉咗隻貼,即時見到效果。前晚新果隻貼咗成晚都唔濕,尋晚用返之前果隻,又濕晒。同埋唔知關唔關事,真係好早就勁眼瞓,係攰到睇下圖都無精神,眼都擘唔開。

10/6(四) -- 收工返企夜晚C煮。

11/6(五) -- 下午放半日假,行咗ssp同wc,買咗d小朋友玩具。夜晚上C娘家食飯,預祝B同佢舅父生日。之後舅父車我哋返去。

12/6(六) -- 上午睇咗陣波,中午去咗寶林同馬2公婆食晏。之後散咗行一陣就返天晉。夜晚食埋飯返。

13/6(日) -- 阿B生日。中午出去食飯,之後去天晉遊樂場玩(室內都開咗)。返去之後係屋企浴缸玩水。夜晚食飯食埋蛋糕後返企。

4. 真係唔覺唔覺,一眨眼阿B就兩歲。最近有時望住阿B,會無啦啦有陣陌生嘅感覺。明明係自己個囡,無啦啦好陌生,係因為佢大得快變得快?其實對比起我父母死黨老婆個個識咗幾十年/十年以上,我又的確識咗佢只係短短兩年時間嘅。雖然係重複又重複咁講,因為有咗自己嘅B,先會感受到好多從未感受過嘅感受,對生命嘅體會亦都多咗好多、好唔同。而呢d感受、體會有幾唔同/幾美好,係真係解釋唔到,自己未試過係感受唔到嘅。(再度重申我並無鼓吹生育,有有有嘅好,無有無嘅好) 不過又真真真係要講句,父母嘅愛係好離奇嘅,無論自己個B係如何,都會好愛好愛佢,係眼中亦好好好可愛。(當然並唔係必然,新聞都見唔少例外) 而我呢,又真係好好好愛阿B,亦都好愛同埋多謝老婆咁辛苦生佢出來同凑佢。阿B大個女啦,最多做埋呢年BB,下年三歲就係小朋友,唔係BB啦。希望你身體健康,開開心心。

14/6(一) -- 早上打波天晉8-10。之後同馬一家一齊游水,游完一齊食埋飯先散。跟住去買菜買嘢返屋企擺低晒d嘢後上天晉。夜晚食埋綜後返企。

5. 是日打波,幾乎來嘅人都係勁好多(無左d大家都退化左嘅中同xD)。雖然贏波唔太關我事,不過覺得自己都儘量做好左自己可以做嘅事,算係咁。另外,微調自己嘅射波form之後,都未有機會練波,所以暫時不倫不類。真係要搵機會練下波。

6. 咁就完左3日(其實係3日半)假期,好攰 X_X

0 意見: