BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2021年4月6日 星期二

四月六日 -- 五日長假

29/3(一) -- 收工返企夜晚C煮。


30/3(二) -- 補假一天。上午睇左跌打。下午同C&B去中環摩天輪,4點零走。之後返TKO食Outback。

1. 呀B唔怕高,係摩天輪上面唔使痴住我地都可以趴係玻璃邊望下面。旋轉木馬佢就似乎無乜感覺。

31/3(三) -- 收工返去夜晚C煮。食完飯之後去左睇跌打。

2. 好耐無試過/機會連睇2次跌打。

1/4(四) -- 收工返去買外賣。

2/4(五) -- 復活節假第一日。hea左日,上午去Donki,之後上天晉,夜晚食埋飯走。

3. 台鐵單嘢真係好得人驚好慘好震撼好心up,希望多d人無事...

4. 睇咗杜汶澤搵Mandy做嘉賓嘅片。有2樣嘢非常之認同。
2.1 經過過好介意人哋點睇之後變成嘅唔介意,先係真正嘅睇得開唔介意。呢樣嘢自己一直由以前都學習緊,亦都其實自己一直都唔係好介意人哋點睇/明唔明白我嘅😆而家更加係連解釋都費事。呢方面好認同佢哋。
2.2 我行我素/自我/真唔等於無禮貌。呢個更加認同。絕對係修養嘅分別。

3/4(六) -- 中午食完飯入馬鞍山阿Sam新居。第一次係鑽石山轉馬鐵,都好方便。叫咗外賣生蠔同刺身,好正又抵食。食完我哋早d走先。

5. 呀B第一次同貓貓玩,當然係完全唔驚...

4/4(日) -- 清明+復活+兒童節。朝早上阿哥度,中午買外賣上天晉。夜晚食埋飯返企。

5/4(一) -- 早上同中同去維園打波!好耐無打!超開心!大家輕鬆打都無話打得好唔好,叫係入到波入到三分贏到波咁。之後買外賣返企。下午入康城勇同Trista屋企,夜晚打邊爐。9點島走。

6. 一開始悉悉有d生保,不過之後玩熟咗2個就好fnd,見到2個小朋友d互動覺得好得意好搞笑。

7. 不意外,夜晚開始冤。第日開始全身痠痛。

6/4(二) -- 一早同呀馬一家入西貢食brunch同行下,2點幾出返來。係坑口行左下一田,之後上天晉放低呀B,再落去買菜買d野上七座,再過返天晉。食埋晚飯走。

8. 人地放假叉電,我就放假用盡埋d後備電。攰死了。

0 意見: