BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2020年11月1日 星期日

十一月一日 -- 不停放假很疲累

27/10(二) -- Rita帶B+Edith下午來我家; Rita個B好少出街同見人,所以好生外又怕醜,唔太多互動。係屋企hea左一陣就出去單車公園野餐,食完野hea一陣就返企。我同Edith去買外賣同蛋糕,返去BB們食完野再食蛋糕,8點幾散。

28/10(三) -- 約左ConnieLoLoPenny出去,本來去野餐,不過落雨,轉左去K11 Musea食野同睇展品,之後再去香港藝術館睇展覽。最後夜晚食埋CheeseCake Factory之後走。慶祝Connie生日。

29/10(四) -- 晏返企夜晚C煮。

1. PMKGGYMT

2. 睇左套漫畫"小太郎一個人生活"。好啱我胃口,講人情味親情同埋與人相處。超級中我淚點,睇到心up但又有時好溫暖。仲係搭地鐵時睇到喊。

30/10(五) -- 收工返去買外賣。試咗parkside foodcourt,普通啦。

31/10(六) -- 突發入得西貢睇狗仔,阿B食完晏入去,睇到4點幾走。夜晚去天晉食飯。

3. 阿B第一次近距離見到同埋同狗狗互動,完全唔驚。仲好開心。

4. 2年無去西貢,5隻狗已經剩返2隻...

1/11(日) -- 一早起身去常寧公園同阿馬打波,之後去寶林買嘢食返去。中午好攰瞓咗,3點幾先出去,係附近買日用品買餸買飲品。夜晚C煮。

5. 好耐好耐無鬥波,雖然係同阿伯打,不過生疏+身體狀態好差,所以連阿伯都嫌我 xD。頭幾場一球波都射唔入(得籃底)。最後一場終於打返好d,d射波幾乎入晒。不過有得打波係開心嘅。

6. 最近沖涼時唱歌,驚覺差左好多。Joey Tang嘅假音上唔到,Mad About U上唔到,好多位上得唔舒服,用氣唔識用...etc,慘。 

0 意見: