BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2020年10月12日 星期一

十月十一日 -- 朋友仔

5/10(一) -- 公司whole day training悶到hi。夜晚返企c煮。

6/10(二) -- 收工返去我煮C準備左嘅野。

7/10(三) -- 收工去坑口拿嘢同買外賣返去。

8/10(四) -- 清假一天;中午同阿馬練咗2個半鐘波,超攰。返企沖個涼同cb出去食個tea,再搭鐵去康城睇下個新商場(無嘢睇),之後行海邊返企。夜晚我煮。

1. 好耐無練波,真係無晒手感。不過練下有人提下,終於又記得返好多重點。不過都係要練多d先得。同埋,由於太攰加上下午繼續操勞,本來已經冤左好耐嘅腰開始痛。

9/10(五) -- 收工買外賣返企。之後趁有少少時間去左睇好耐無睇嘅跌打。睇完之後,之前腳一直有少少痺都無左, 不過個腰因為按丁d炎症發出來所以仲痛左(不過之後消左炎應該就會好d)。

10/10(六) -- 一早8點鐘出門去炮台山酒店睇C表妹被接新娘,11點島完之反大部份人散水,佢表妹爸媽、佢媽同我地就留係酒店hea; 下午我地3個去左城市花園同和富行左個圈; 6點零睇佢地簽紙(都幾多人)之後散水; 夜晚同C一家係水星街果間食飯,d野食仍然OK喎。

2. 是日超累,腰仍幾痛...

11/10(日) -- Parkside 8-10,今日真係輕鬆射下波,拿下感覺同埋adjust好射姿,所以條腰無再嚴重(亦好過尋日); 下午Trista勇帶埋佢地B女來我家,玩一陣熟絡左再落去單車公園玩; 到6點島盲買外賣上我家食同埋佢地玩多陣,8點半島散。

3. 呀B第一次同差不多年齡嘅小朋友互動同玩,一開始有D生保(不過呀B係自己屋企主場都幾主動),之後熟少少可以一齊係同一個area玩下同有少少互動。到到夜晚已經見熟左,一齊玩得好開心,睇住佢地覺得好攪笑好開心,第一次見到呀B同人一齊玩。希望之後都多d機會可以繼續咁樣啦~~

4. 文晚好攰好眼訓,有一下整完野頭暈暈又好似有少少心跳咁, 有d辛苦。

0 意見: