BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2020年8月24日 星期一

八月二十三日 -- 無啦啦九號波

 17/8(一) -- 收工返去買嘢再返企,夜晚c煮。

1. 過街英雄 -- 之前睇trailer好似幾好笑,暫時第一集就普通。森美一家人好入型入格 xD 于洋嘅窩囊阿伯、Madam Lo嘅惡師奶、森美嘅賤精、江嘉敏嘅港女 xDD

2. NBA playoff終於開始。

18/8(二) -- 收工去坑口拿嘢同買外賣。

3. 是晚7月+8號波+9號波。

19/8(三) -- WFH;早上繼續打風; 下午阿媽來一陣,之後我同佢一齊走陪佢返天晉,回程再買賣嘢同晚飯返去。

4. 過街英雄睇咗輪覺得麻麻哋,雖然走歡樂正面路線但感覺有d兒童向。棄。 

20/8(四) -- BE人來將軍澳搵我,好耐無見。2點出去meet佢,行咗將軍澳坑口同寶林玩具舖後散。返到將軍澳之後買埋一堆嘢返企。夜晚c煮。

5. Bad End人 -- 其實唔覺都識咗佢好耐,雖然一般人應該都係覺得佢難相處,但我都覺得ok嘅。同埋佢都真心當我係朋友嘅。

21/8(五) -- 收工去調景嶺買野再行返去中途買埋飯返企。.

6. 夜晚沖涼熱水爐無電, 好彩未開始沖; 落街買電。

22/8(六) -- 日頭在家,c表妹4點幾上來拿BB嘢,6點幾走。阿B全個下午無訓,點幾先訓。夜晚我出去買外賣。

7. 之前果晚夜訓,今日又無得恰,所以勁眼訓勁攰。

23/8(日) -- 下午同呀媽去街市超市買野,夜晚C整定左野我炒。

8. 呀B朝早一野wor落佢呀媽條腰度,佢呀媽條腰傷左。

9. 年紀漸長,頭髮無點白, 反而唔知點解唔少鼻毛白。

10. 最近夜晚自己係房個思緒同情緒差到一個點。

0 意見: