BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2020年8月9日 星期日

八月九日 -- 攰

 3/8(一) -- 收工上天晉比口罩架爸媽, 同呀哥meet左比埋佢; 買外賣返企。


1. 買咗口罩架,都不錯,係無咁焗。


4/8(二) -- 呀馬生日快樂。WFH; 傍晚落街買野拿野上一上天晉同埋買外賣返企。


5/8(三) -- 出site去海盈白行一轉; 收工返去尚德買外賣。


2. 行左轉MK滿載而歸。


3. 好耐無試過搭296C總站到總站, 竟然只係啱好一個鐘仲以為會耐d。


6/8(四) -- WFH; 呀C下午落街, 夜晚我煮。


7/8(五) -- 收工去坑口拿嘢同買外賣。


4. 前一晚阿B半夜爆喊,搞咗輪先靜返,我再瞓。第日返工起身超眼瞓...


5. 殺手 -- 其實劇本真好多bug, 不過演員演出遮蓋左, 整體來講如果唔係因為d bug令人出戲的話, 其實氣氛做得幾好。除左大部份演員值得讚之外(除左陳國峰), 我覺得配樂做得好好喎; 另外拿鏡同剪接都幾好, 尤其上星期五果個結局周預告。


8/8(六) -- 早上被叫醒, 落去地鐵站同馬交收, 買埋早餐返企食; 下午訓左陣又被嘈醒; 夜晚買外賣。


6. 今期扭蛋一出, 我出去已經無得散買想要果2隻...果然係hit...


9/8(日) -- 全日在家; 之前果晚夜訓但都一早醒, 早上睇NBA+整好隻BB模型, 中午都係煮麵食, 下午訓左一半, 夜晚C煮。


7. 鳴謝好友今日出開街幫我買左套扭蛋。


0 意見: