BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2020年5月11日 星期一

五月十日 -- 正式復工

4/5(一) -- 收工返企落去睇跌打, 照燈照到完, 未到我, 個跌打佬收到電話就出左去, 等左好耐都無返...結果唔等就返企...C煮。

1. 有人執完BB夏天衫就夾硬一次過一機洗晒...我問佢其實又唔會一日著衫都唔使咁急一次過, 晾衫d衣架都夾都唔夠, 結果佢都係唔膠興自己晾, 夾硬一架2件咁晾晒; 其實何必呢?

5/5(二) -- 收工九龍塘Esther交收, 之後返企; 夜晚C煮。

2. 同Esther交收佢講開, 呢排無做運動佢d濕疹出返來; 我又諗起係喎, 呢排我d皮膚濕疹好可能都同呢個原因有關...好想打波呀~~

3. 好多娛樂場所重開, 但係唔包K場同球場, 擺明針對我同我過唔去啦~~

6/5(三) -- 收工返企C煮。

4. 地鐵站meet呀媽, 一齊上我家, 佢比左支藥膏我。(2間診所都無開) 搽左幾日, 好好多, 太好了~~~

5. 發覺最efficient係一返屋企唔好坐唔好抖, 即刻做夜晚要做嘅家務。通常我返到去B食緊野, 我就倒定幾個垃圾桶/煲水/晾衫, 到佢餵完去炒野時, 如果呀B唔使睇住, 就洗B野+做埋頭先未完果d野, 到佢煮完食得飯, 就佢食, 我唔食住finish埋之前果d野+洗定電飯煲同可以洗嘅野。之後我先食飯(都可能快過佢食完)等2個都食完之後就洗埋碗+下略, 呢個時候應該佢同B沖涼, 到沖完涼執埋最後塊片就可出去掉垃圾。以上就可以縮減因為等待而浪費嘅時間, 提早完成要做嘅野同沖涼...

7/5(四) -- 收工返企C煮。

6. 一日比一日眼訓。

8/5(五) -- 呀Mak生日快樂。收工去坑口拿c網購嘅嘢同外賣返企,之後再落樓下拿TB嘢。

9/5(六) -- 下午同B過咗阿哥度,阿媽都係度。之後一齊出去; 阿媽推阿b車,我同c難得2條友係街食(b瞬間訓着)。不過c都係緊張,食得超快...平時係屋企我等住洗嘢佢又慢板...之後去超市買嘢,本來想去公園,點知落雨,所以返企了。夜晚我煲飯炒菜同整即食嘅嘢。

10/5(日) -- 一早落去同呀馬交收, 之後買早餐返企; 呀媽上來一陣; 下午係企hea到喧上下過天晉, 街上同商場勁多人, 蛋糕都無晒; 夜晚呀媽煮。

7. 好耐無過去天晉食飯; 母親節仲要呀媽煮 xDDD

8. 正式復工一星期, 好攰; 放工返去仲要做到夜晚。

9. 本想weekend抖/砌模型/執野/整理賣模型野...最後當然全部無。

0 意見: