BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2020年4月26日 星期日

四月二十六日 -- 繼續

20/4(一) -- 收工去坑口拿C上網買嘅野, 之後行返來時順便睇左下就來完嘅櫻花; 夜晚C煮。

21/4(二) -- WFH; 唔記得有咩特別了。

22/4(三) -- WFH; 夜晚自己煮, 唔計煮麵炒飯果d, 好耐無煮過一餐飯; 都休覺得自己各方面勝一籌呀~

23/4(四) -- 忙碌的一天; 收工約左Derek係地鐵站交收抽油煙機油碟; 夜晚C煮。

1. 是日出糧出埋VP。

2. 公司派防疫包, 有d好笑。

3. Derek單野真係超級巧合; 之前搵另一friend幫手但攪左好耐都未買到, 星期六搵另一個fnd幫買, 佢星期二去開附近(住TM, 買亦都係TM)買左之後同屋企人去大角咀行, 咁啱遇到我而家嘅同事, 於是就比左佢(本來要約唔知幾時先見到面交收), 跟住我同事星期三要返office, 擺低比我, 跟住我星期四返工拿, 真係所有野都啱啱好~~

24/4(五) -- WFH; 日頭在家, 夜晚過左爸媽度飲左個湯同埋買外賣返企(sushi, 炸醬撈)。

4. 終於續左屋企個上網plan。

25/4(六) -- 下午呀媽來左睇B; 夜晚去尚德買外賣。

5. 是日呀B習得技能: 擒到上sofa了。

26/4(日) -- 是日全日在家無出去; C下午出左去買野; 夜晚我煮。

6. 我睇呀B時唔知係咪唔高興同佢玩佢又feel到, 無啦啦乖左沉默左, 唔知係咪嚇親佢; 其實我有d驚又擔心...好彩之後夜晚好似無乜事了...

0 意見: