BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2020年3月16日 星期一

三月十五日 -- NBA都玩完

三月九日(一) -- 收工返企C煮。

三月十日(二) -- 收工返企外賣。

三月十一日(三) -- 請假一天; 呀哥個工人做埋呢個禮拜完, 今日叫佢last一次來我家幫手清潔一下。下午睇左跌打。夜晚買外賣。

1. 呀B終於都叫係退晒燒無再翻發了。

2. 終於拿晒最後一log要賣果d模型出來影左張相, 等我研究下幾錢就出post賣埋去了。

3. 本來想射下波, 不過無得去。

三月十二日(四) -- 收工返企C煮。

4. 今日NBA正式宣佈suspend個league了; 好似LBJ呢d年紀唔輕想沖冠嘅球員, 如果真係就咁完季, 老一年就老一年, 下年要再搏過就真陰公了。

5. 新睇一套漫畫"寓言殺手", 幾好睇。其實並唔係果d殺手刺激嘅故仔, 而係講主角要過平淡生活而遇上人和事, 當中好有人情味。不錯推。

三月十三日(五) -- Black Friday; 呀女九個月了。

6. 偷時間去左SSP行左個圈, 好耐無試過買左唔少野, 連埋之前果晚係樓下買嘅total買左3, 400蚊玩具, 好滿足(而且好多, 超抵)。

三月十四日(六) -- 一早8點半出門同媽哥去將中恆生9點開門攪戶口野, 以為好快點知攪到12點半先完, 攰死人。買野食返去。夜晚外賣。

7. 夜晚C呀媽打來, 佢地其中一隻狗狗, 呀媽Creamy唔掂, 打針走左了...

三月十五日(日) -- 中午去地鐵站同呀馬交收拿野; 下午2點幾C細佬來車我去黃竹坑Tracy度搬野返TKO; 之後落街交收賣模型, 順便去街市買野食買菜; 夜晚hea煮。

8. 一星期七日non-stop很累。你non-stop所以我收工、放假就幫你手。咁我呢?

0 意見: