BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2019年9月30日 星期一

九月二十九日 -- 有工見

23/9(一) -- 收工返去, 一齊出街食米線陣。

24/9(二) -- 外母有事唔得閒, 我同C放假一日睇B; 本來想中午同馬食飯, 不過就唔到時間; lunch去左食Outback, 之後去調景嶺行個圈, 交埋呀B幼稚園申請表, 返來TKO我自己去買野, 夜晚我煮。

1. 之前報左份工, 是日打來約時間見工; N年無見過工, 點算好。

2. 是日呀B達成去晒4個將軍澳區地鐵站。

25/9(三) -- 放左一日假, 返到公司勁多野; 本來打算OT, 不過都係唔太想, 所以係返工時間狂衝, 叫係控制得住d工作, 最終無O; 收工勁累頭勁實, 又唔夠訓; 返去買外賣。

3. 金宵大廈連續幾個故事都好高質呀~~ 奇幻得來有懸疑成份, 又有d恐怖, 而且仲會有bad end~~ 而每一個故仔又會帶點現實社會問題, 非常貼地, 睇得出係有心思的。最近2個故事sell少少親情同溫情, 睇到我眼濕濕添呀~~

26/9(四) -- 收工返去買外賣。極累。

27/9(五) -- 收工返去買外賣。

4. 是日早上跌左個電話, 壞左mon......

28/9(六) -- 2點島落街食個tea同行下之後返企, 5點島太太太累係sofa訓左; 夜晚我去買外賣返來食。

5. 馬浚偉以前我一向覺得佢所有野都係拿B, 而家唔知係佢進步左定係其他人平均水準下降, 覺得佢幾OK; 今日唱歌節目聽佢唱歌都不錯。

29/9(日) -- 9-11 Monterey, 今日算係打得不錯, 正常, 雖然有d位都衰衰地, 但腰keep住痛無辦法...; 中午同馬一家食lunch, 之後返企hea下; 夜晚買外賣。

來緊:
4/10(五) -- 見工
12/10(六) -- Mandy BDay @ TKO

0 意見: