BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2019年5月27日 星期一

五月二十六日 -- 唔OT

20/5(一) -- 收工返企, C是日產檢放假買左野, 我返去煮。

21/5(二) -- 收工返去買野煮飯。

22/5(三) -- 收工唔煮, 食樓下米線陣後返企。

23/5(四) -- 收工買外賣返企食。

24/5(五) -- 收工去將中試食台灣野, 幾貴又唔算好好食。

25/5(六) -- 一早醒左, hea一陣再訓返, 好耐無試過訓咁多; 中午出KT同ConnieJessie唱K lunch(新開OPC Neway), 唱到3點完Jessie走, Martin來同我地一齊去左間Cafe坐傾計(仲遇到豹哥豹嫂坐我地隔離台), 之後夜晚叫埋Penny來一齊食晚飯@APM, 食完順便去問下竟然有得拿埋眼鏡。返TKO呀媽叫我同呀哥傾左陣, 講下屋企野同呀爸d野...

26/5(日) -- 8-10天晉, 今日難得Q來~~ Derek傷左無來; 呢排上樓上得多腳好累, 不過打波感覺唔太差, 腰無咩痛, 同埋無左Derek係中間大家走位鏟籃流動性高左, overall覺得自己打得正常; 打完同JackSam係手機睇波, 忍唔住睇到完場, close game好緊張, Raptors竟然4-0反cup公鹿晉級, 真係估唔到。之後同C去寶林同馬一家食飯, 食完行左下搭shuttle返TKO, 再買野返企。下午係企hea抖。夜晚本來我煮, 結果C煮。

來緊:

0 意見: