BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2019年4月1日 星期一

三月三十一日 -- 好多朋友Gathering

25/3(一) -- 收工返TKO係尚德食飯。

1. 是日下巴同牙骹痛, 入面唔知有無發炎, 完全唔想食野講野。

26/3(二) -- 收工返TKO想買野煮, 但係竟然連佳寶都收; 結果買左一盒飯返去C食; 我仍然口痛唔想食野, 食少少佢剩飯同生果就算。

2. 係土瓜灣發現一間平電器舖, 適逢要買風扇, 所以訂左; 雖然網上見有人話黑店, 不過呢d平野應該無事掛?

27/3(三) -- 是日起身頭赤+口痛, 病假一天; 全日都極眼訓, 訓完又訓, 咩都無做過, 唔好話諗過去射下波, 連砌模型, 揀歌都無, 總之就係攤; 全日係10點幾食左個撈麵同4點食左d燒賣, 夜晚先去左呀哥度食飯。下午去睇左跌打(終於), 條腰都痛左好耐, 睇完好好多。

28/3(四) -- 收工返去日本城呀哥幫手搬個膠櫃返企(都幾重); 之後同C出返附近茶記食飯; 下午媽叫我夜晚幫手, 結果等到親戚個親戚差不多11點到北角, 我就11點幾到北角比d野佢再返企, 12點島到, 仲要沖涼之後先訓。

29/3(五) -- 收工過CWB同CEdfRita食大戶屋, 之後行左下Hysan後散。

3. 是日C比老細激親, 一早都話唔好咁上心, 輕輕鬆鬆咪好lo~~ 可憐~~

30/3(六) -- C一早出門去瑪麗檢查; 我可訓晏d, 8點幾佢出門後佢鬧鐘係隔離房響, 結果都係要爬起身熄左佢, 醒到訓唔返。hea到10點幾整d野食同睇左半場NBA, 之後出門去TST食Natalie Post婚lunch(仲有ConnieLoLoPennyYee), 食完3點幾散, 同ConnieLoLoPenny去睇左果間Lego店, 之後同LoLo 2個人一齊搭巴士返TKO, 佢去剪髮, 我就返企抖; 5點幾又唔會沖涼, 攤左係地下恰左半個鐘, 真係太眼訓太累, 到6點幾同C出門去觀塘食貝菜(SamEsther娟源MandyAdaDorothyJessica), 補祝我同C生日, 多謝晒~~

6. 唔記得左, 後補; 今日幾surprise(雖然之前有少少估到)又開心, 一個好熟ge老友拍拖, 真係戥佢開心。希望係真命天子長長久久開開心心。

31/3(日) -- 8-10天晉, 今日無好刻意去射三分, 反而做返以前走位射中距離, 入攝拿波上籃, 覺得打得幾好, 尤其中距離很準, 三分射左幾球, 都入左一球; 之後返企好累, 整少少野食沖完涼之後就攤, 訓左幾個鐘(以前都係訓個幾鐘就醒), 真係太累; 夜晚同哥嫂Bs去Parkside果邊本來想食大家樂, 點知好多人, 所以食左翠河。

4. 係fb一個幾好又幾和諧ge專頁留左個言, 好似令人唔高興, 仲刪左post; 由於自己好怕誤會又好怕conflict, 忍唔住自己search左post主pm佢, 解釋返; 之後佢都reply返我話唔關我事, 係另一人留言令佢唔高興, 大家取得諒解; 感覺良好。好多時有d野真係要take a step去做, 起碼係自己果part做好左先, 咁事情就更有機會走向好果一面~~(其實呢樣野自己以前都會咁)

5. 係fb另一專頁同自己wall都會post下街上見到d得意野; 有時唔係想話嘩眾取寵定諗d咩邪野, 而係覺得人(或者自己)唔好忘記左細個果種對各樣野都有好奇ge心, 同埋對唔同事物ge聯想力同想像力; 對於現實中真正有用ge事情, 聯想力同想像力一樣會好有用。話說果個page好多post都幾高質, 好有趣。

來緊:

0 意見: