BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2019年1月21日 星期一

一月二十日 -- 很累

14/1(一) -- 收工返去已無野買到, 所以買大家樂外賣返企食。

15/1(二) -- 收工返...again(同上), 食左泰國野。

16/1(三) -- 收工先去Jordon交收, 再返天晉食飯。

1. 是日証明收工搭地鐵返屋企係唔得的; 行去地鐵站都要2個字多d, 之後如果行上線就有排兜(但有得坐), 下線係金鐘又超多人, 而且又唔係快; 好明顯一定係搭巴士返企最好(仲要好好多)。

17/1(四) -- 花姐姐生日快樂。收工返TKO食魚米家。

18/1(五) -- Jenny生日快樂。收工第一次試搭van去寶林, 都快; 食上海野。

19/1(六) -- 無節目, 公司又真係好多野做, 結果選擇左返去OT; 本來諗住O半日到2,3點, 結果O到6點先走; 返去買外賣返企食。累到爆。

20/1(日) -- 8-10天晉, 是日打得正常, 有入3ball; 之後買d野返去比C食, hea到點半出去同呀哥一家食野, 食完散, 去街市買野返企整; 準備完又唔想沖涼住, 免得之後又要再沖, 自己落街行左下, 去佳寶超市行左個圈, 自己行感覺好好多, 跟返自己節奏; 返來hea多陣就煮飯, 7點零食; 之後洗碗晾衫沖涼, 洗開洗埋個廁所攪左好耐, 不過廢事咩都等到臨新年前一個禮拜先整了。超累, 手都"巢"晒。

2. 打波來講, 其實有時都幾怕同佢打, 唔知點講; anyway, 係我身體質素唔好, 係我技術唔夠, 係我sense不足, 不過我都無辦法, 起碼我每次都盡力打有盡諗有儘量係射波方面進步, 咁我跟唔上都無辦法, 最多真係唔打咯; 有d無癮。

3. 辛苦做晒所有家務, 洗埋廁所, 一句"其實都無人會上來唔緊要啦", 都唔緊要; 之後叫我幫佢拿紙巾入房, 我仲有好多野要整手又濕, 拿左係門口掉入床上, 仲好差聲氣話要佢擒上床拿? 你可以之後上床先拿返整返姐? 我仲有好多野要整要執喎? 我手濕喎? 我幫你拿左唔係好方便所以掉上床上都唔係好麻煩到你姐??

4. 結果星期六日都無訓得晏過, 又無午睡過, 抖唔夠...

來緊:
23/1(三) -- 公司Annual Dinner
25/1(五) -- 波友生日飯
30/1(三) -- 放假一天; C下午產檢, 不過我應該唔去; 預定行程: 早上練波, 中午搵Connie lunch? 下午自己行SSP, 夜晚可能煮飯?
1/2(五) -- ex-URA生日飯
2/2(六) -- 早上瑪麗BB Talk
12/2(二) -- 5pm私家照結構

0 意見: