BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2018年10月14日 星期日

十月十四日 -- 雜記

8/10(一) -- CSa約左2個客, 我同佢收工分別一人去一個; 我果個7點幾係寶林, 所以收工同C係果邊meet食埋飯。不過我之後聯絡佢話其實佢5點幾都得。另外, 我懷疑CSa果邊果個佢一早攪掂左可直接返企。Anyway佢都係想搏多d OT, 好彩今日都唔算太影響我, 算。係寶林見左一下Grace, 而家好難約佢食飯了, 送左禮物比佢先; 同C試左本來係日本野果度轉左的台式野, 味道價錢都正常偏貴ddd。之後返企。

9/10(二) -- OT 6點見客@九龍城, 三言兩語KO佢, 7點島返得設去天晉食飯。

1. 今日同呀源傾開同計返,原來我同佢畢業後返工日子,如果返工時間(唔計OT放假禮拜六日收工後,只係regular working hour)每個鐘揮一拳,都已經可以揮出一百萬拳了。唔知如果懷住感恩ge心,可唔可以練成“百式觀音”呢?

2. 開電視, 今集劇集幾乎係比李成昌發揮足全集, 一集做晒由十幾廿年前PK人夫, 到十幾年前爛賭呀爸, 最後而家因後悔痛定思痛走回正路真男人; 同佢最對到戲當然唔係個仔何廣沛, 而係老細煒烈。老戲骨始終都係要對返老戲骨, 短短一幕已經好feel到果種情懷。

10/10(三) -- 公司野+香港野令人無咩心機; 收工同C去Popwalk2試左牛助, 好普通, 唔多抵。

3. 電視見到麥皓兒做果個緊張焦躁媽媽做得唔錯喎~ 不過佢呢d都係綠葉格, 大紅大紫似乎有d難。

11/10(四) -- OT; 是日10點散場, call van搬野返office, 第一架van話來點知唔見影, 打返去先話接唔到, 再call第架先有, 結果total係街企左半個鐘先有車; 差不多11點係office走, 11半先返到企。

4. 是晚SM同我地講開,今晚咁晏,明天比我地返遲半個鐘, 仲講到好似益我地咁,
話咩最多比半個鐘咋。之後又講句,record都係遲到。我即刻出聲話我睇跌打。係比ge,就話比我地明早direct site執埋手尾返去啦, 遲半個鐘,返來見到大老細仲核突, 一個鐘仲可以話做完野返來。所以我即話睇跌打, 佢仲叫我拿醫生紙, 我爭d想講我拿醫生紙咁我放全日, 不過好多野要整,又廢事am, m難做, 算q數。

12/10(五) -- 本來諗住睇完跌打返工, 點知都係攪到1點幾先完, 索性拿全日SL; 買飯盒返企食完掃地抹地, 之後全個下午砌模型, 完左之前果隻SD Zeta, 再砌左隻小雲差不多完; C收工一齊入寶林, meet埋呀源食上海野, 之後行返屋企一齊睇電視坐左陣, 我順便砌埋隻小雲; 完左套劇9點半源走。

13/10(六) -- 早上起身去泰巷食早餐(10點9島), 之後出(大約12點島到?)Megabox行左Ikea實惠同Aeon(差不多4點完?), 返企抖一陣到接近6點出九龍城, 同源EdfRita食泰國野, 再行左下九龍城廣場同食糖水後散。

14/10(日) -- 咩場都book唔到, 於是早上同馬係TKO街場打下波, 同佢平時打開果d叔伯打, 雖然佢地有d矛, 三分又準, 好彩馬同我隊友都夠照, 打左三場都贏; 下午C約左fnd食tea buffet, 我打完波返企沖個涼, 約過bomber唱K, 小本型食飯/tea都唔成/未成, 臨時約到Edf Irene去元朗食野行下。掃下街同去左Irene想去果個綠色隧道, 之後同佢地買埋野食之後我走先, 返TKO; 夜晚返企, C無啦啦煲湯同煮飯, 食左少少, 第日帶飯。

5. 是日比個波打左中左個眼鏡爆左鼻, 流埋血; 雖然無咩好相但都破左相 xDD

6. 之前果晚, 有人睇電話到點幾都未訓, 我攤左都叫佢訓, 佢話睇埋, 咁我一向唔係好逼人同唔鬧人, 唯有蓋住眼自己訓先; 不過一向怕光唔怕嘈, 訓左一陣醒, 佢仲未訓, 問幾點, 已1點9, 於是再同佢講訓啦, 然後又再自己訓; 又訓訓下醒, 再問佢幾點, 原來已2點3, 我已訓左幾轉, 唔係好頂得住, 就算第日唔係打波要早起, 我都想早訓, 所以就過去隔離房訓。佢一向都係唔會諗自己有錯的, 我要過去, 佢竟然完全唔覺得自己有問題, 仲要第一句就話"你都係想過去訓細房姐?"(因為細房張床硬其實我訓得舒服d)。下? 如果我係想過去訓我一早1點幾果時就過啦? 使唔使訓左幾轉到2點幾先過? 其實我勁嬲, 可以話我係完全無錯, 錯係佢果度, 都可以咁, 真係無野好講。我都唔講咁多, 就咁過去隔離房訓就算。

7. 是晚有人明明食完tea buffet又唔餓, 又怕夜d餓所以要我同佢食晚飯, 返到去TKO又多人, 佢又唔係諗住食多但要等好耐好似唔太抵, 問佢佢又叫我諗食咩, 咁我未食飯,食咩都得, 梗係就返佢想食咩啦?佢又話睇我食咩,佢先睇下果度有咩食, 我就話其實我無所謂。其實佢食完tea buffet, 如果怕夜d餓咪到時是旦搵d野食咯, 何必5點半食完tea buffet之後要7點幾食晚飯? 結果有人唔高興就話唔食返左屋企, 大家都無食野。佢就煮個湯飲。

來緊:
16/10(二) -- ex-URA生日飯
28/10(日) -- C表妹媛媛婚
10-11/11 -- Macau Trip

0 意見: