BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2018年9月16日 星期日

九月十六日 -- 民仔!

10/9(一) -- OT開會堅離地城, 9點島完; OT前去試左間越南野"津津美食"都不錯又平。

11/9(二) -- OT開會茶果嶺; OT前有d時間同Ansel返我家hea一陣, 到差不多夠鐘先再出去開會。

12/9(三) -- 早上睇跌打, 本來MA睇完返去, 不過上面話要我拿醫生紙, 咁我拿開梗係拿全日SL啦。係企hea左一日, 夜晚出Jordon米記4仔re-U! 大約10點散。

1. 好耐無見民民,更耐無試過四仔齊人聚!其實都係好偶然ge契機。本來成班中同約來緊星期日,但因我本來plan左去澳門,所以另約一日(今日)。而家反而星期日打風(我都唔使去澳門),中同聚未必搞得成。而民民因schedule同屋企各方面原因都未必約到第二d朋友見面了。

2. 終於記得, 最近發夢(但今次先係醒果時記得)成日都發一種(次次內容都唔同, 但已唔記得內容)係夢中見到/發生左d好唔順意ge事, 令我情緒好激動, 從而要好大聲去同對方(或幾個人, 通常都係好親ge人例如屋企人或好fnd的朋友)講, 但共通點係次次講到一半未講完想講ge野就唔知點解出唔到聲, 唔係痛唔係點而係唔知點解個喉嚨出唔到聲, 果種抑壓住、想講野又講唔到ge感覺好難受。唔知點解會發呢d夢呢?

3. 今日見到民民前及後竟然有幾下激動到有d想眼濕濕。

13/9(四) -- 下午出西灣河, 再到MK行一陣, 夜晚係大角咀OT開會。

4. 一出來又走車,不負走車魔人之名。

5. 一程車dub左車2次,一次比個痴線的士佬轉線攝埋來,仲要"呠",仲要之後係巴士前面慢駛?幾個街口。另一次係綿羊仔係小路標出來。而家d人渣車都痴痴地。

6. 上左個極臭煙味呀叔,臭到痴線到完場。

14/9(五) -- 收工搭叮落灣仔188幫Derek買PS4 game, 之後行去CWB打Bino同TommyJack慶生, 11點島散。好耐無試過咁晏返企。

15/9(六) -- 本來公司event去澳門, 因為打風關係延至11月, 都係好事, 本來日子都太近去泰國了。訓到11點幾先起身, 中午落街食野, 之後買左d菜返企, 沖個涼就訓, 夜晚又係落街食, 之後返企睇左Viu播的紀念陳百強concert, 應該cut左d歌星, 同時開始砌隻白兵。

16/9(日) -- 打風無波打; 十號風球, 全日在家。砌完之前開始砌ge白兵, 再砌完隻HG Palace-Athena; 同時睇左Joey+Hacken concert同埋Joey果個side track concert。Joey x Hacken果個感覺上無N年前果個咁正(不過佢2個唱基本上就梗係無問題啦); 至於Joey Secret Life係預期之中幾正, 基本上都唔唱大路歌, 而我又
真係識唔晒, 幾正。夜晚C煲左湯+呀媽尋日拿ge燒雞同烚我地尋日買ge菜。

7. 最近都砌左唔少模型, 又發覺自己呢期砌HG多。之前賣左大部份MG, 剩返大量BB同少量HG; 其實自己最鍾意都係BB, 不過HG都好靚同埋款多, 所以都唔會放棄, MG就真係只係剩返最鍾意果幾隻算了。好耐無砌BB, 之後砌返BB戰士重拾下自己最鍾意ge感覺先。

來緊:
18/9(二) -- 收工Penny交收
19/9-26/9 -- 尋秦記
1/10(一) -- Lunch Mandy生日飯
2/10(二) -- Nat生日飯
16/10(二) -- ex-URA生日飯

0 意見: