BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2018年2月4日 星期日

二月四日 -- 生日+三分絕殺

29/1(一) -- 收工臨時約左Edf食飯, YMT meet行左In's Point, 之後行去Jordon meet埋C食金鳳, 食完行左下Miramar後返企。

30/1(二) -- 生日放假一天; 早上起身去食個早餐, 再去睇11點25分早場與神同行; 睇完去坑口出左部新電話; 之後因為2個人都有病天氣又凍關係, 只係近近地去觀塘食個tea, 去煲仔飯度(5點島)發現未有(5點9先有), 於是臨時諗到可以試下美中鴨子, 所以返TKO食埋早d返企抖。

1. 與神同行 -- 電腦特技幾好, 全場都算幾精彩, 故事其實無咩, 係圍繞住主角一家人一件往事; 灑狗血就預左, 不過係估到劇情同明知狗血點灑情況下個氣氛都可以令我流淚(雖然我哭點一向低), 都算好野。車太鉉其實係帶起個故事ge人, 但其實都唔太使大發揮, 反而果3個使者就好出, 尤其隊長明做比佢型ge~~不過係幾型~~

2. 之前有打算去嘉道理農場, 咁好彩又開花, 可惜因病同凍都係廢事去; 原本又諗過去觀塘睇懷舊野果度, 不過唔太順路又無去; 仲有一早有想過放題, 不過一來病二來其實2個人食唔夠盡興, 所以都放棄左。是日活動幾乎都係臨時決定, 其實hea下都幾好。

31/1(三) -- 收工返去食撤利亞。

1/2(四) -- 出site係西環收工, 返天晉食飯; 輪到呀C發燒, 我食完飯拿d野食返去比佢食, 佢食左藥訓左一覺好似好d了。

2/2(五) -- 收工去公司Annual Din; 同返fnd底坐埋一齊好好多, 可惜都係無打機; 今次d野好難食, 抽獎到最後一個, 講左部門出來唔係我地因為坐近門口即走 xDD 超唔比面都係咁話, 反正留係度都無意思, 野又食晒(又唔好食), 獎又抽完, 梗係即走啦, 遲少少全部人一齊走就好塞的了~~

3/2(六) -- C唔舒服, 所以無出街; 中午我落街買外賣返去食, 下午係企陪佢煲下劇我砌模型, 之後佢恰一陣我同源講左陣電話, 佢終於轉左工; 夜晚同C落左樓下HKD食飯, 之後行下Jusco返企。

3. 繼續睇花遊記, 呢套都陪睇左大部份, 都算唔錯; 最正同最鍾意係牛魔王, 有男人味得來要型有型要攪笑有攪笑要認真深情有認真深情。

4/2(日) -- 8-10堅離地城, 是日打得唔錯, 不過最大achievement係係underdog一直落後情況之下, 18-20時做左球比我空晒射三分入左絕殺, 超有滿足感; 之後返來買外賣比C食, 沖涼訓左, 下午3點幾醒左就上網睇漫畫"迷宮飯"追到update, 幾好睇。夜晚去魚米家食飯。

4. 褸魔ge我一路以來都無點掉過褸, 不過今次件假皮褸個面爛晒甩到好核突, 所以終於都掉了~~byebye~~

來緊:
6/2(二) -- Ex-URA一月之星飯
9/2(五) -- 波友飯
13/2(二) -- Nat飯
14/2(三) -- 我家團年
15/2(四) -- C家團年
3/3(六) -- Rita婚
10/3(六) -- Frankie婚
11/3(日) -- 小雲婚

0 意見: