BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2017年4月23日 星期日

四月二十三日 -- 一念無明/拆彃專家

18/4(二) -- 收工返去買野煮飯。

19/4(三) -- 出site早收工返去買野煮飯。

1. 早排咁岩聽開呀黃, 呢頭佢就結婚了。今日搵返佢d歌來聽, 睇返d片, 發覺佢跳舞係幾勁(當然以前杜德偉張立基果d都勁啦~), 睇返近年什麼"亞洲健王"小豬果d, 或者d韓團, 真係差d...

20/4(四) -- 收工返天晉食飯。

21/4(五) -- 收工Ad-hoc約左Edf同佢男友去KT街市係泰野之後食埋甜品散。

2. 神秘的早場 -- 一念無明; 一如所料, 正如好多人講, 睇完好沉重。不過亦好真實。劇本、導演、演員果d好多人講, 我都唔使點講, 想講下少少有關劇情同現實之間我自己的感想。唔知點解呢個世界上仲係有好多人好天真諗野好ideal、非黑即白, 一件事、一個行為etc只有對於錯, 選擇只係對與錯, 如果對就唔會發生。佢地真係唔會諗, 呢個世界有灰, 又或者有好多巧合/好多無得選擇/好多無論如何只有黑。呢個電影亦都正正講左呢個現實出來: 所有野就由一開始曾志偉同金燕玲結合而造成ge後果。一個有錢女比窮鬼攪大個肚而結婚-->一開始已經怨恨-->女人憎老公憎埋個仔-->老公逃避成日走左去-->大仔孝順照顧呀媽-->細仔叻但一走了之-->呀媽長期對大仔差-->大仔壓力大影響工作影響朋友影響未婚妻-->爆煲, 所有人bad-end。你可以話, 每一個step佢地都有選擇去做好d/對人好d, 但係現實中比你的話你可以嗎? 係佢地境況、如此combination之下, 呢個發展好合理。亦都即係由一開始就可見bad-end機會好大。但係人就係有感情ge動物, 就係因為咁先至令到世界好多變數、好多可能性, 你可以大大聲話自己任何野都無錯、任何野都無意氣用事嗎? 再者, 唔通窮人就唔可以有感情、唔可以結婚嗎? 邊有得講一開始就係錯? 所以我覺得應該要明白、接受世界係非常不完美, 亦都無可能變得完美, 更唔好希望世界可以變得完美。我覺得我想做、我希望ge, 係好似戲入面唯一未來希望、仲有赤子之心果個小朋友, 佢單純、包容、善良, 雖然可能以後都係會被大人污染, 但係戲入面到最後仍然都無講到, 即係仲有希望。而雖然主角父子以後條路都明顯係好難行, 但最後果個擁抱, 勝於一切了。

22/4(六) -- 早上睇戲, 拆彈專家, 幾好睇; 下午同C娟源Edf係九龍城唱K, 夜晚食埋飯(路邊雞)再食埋甜品後散。

3. 拆彈專家 -- 聽講網上好多人彈; 係, 無錯, 其實要彈係一定有野彈, 但一套應有野值得彈, 係咪就係代表唔值得睇呢? 唔係。呢部戲絕對係值得睇多過唔值得睇。戲差不多2個鐘, 幾乎由頭到尾都緊張, 張力好夠, 而d動作戲、飛車戲爆破戲ge調度都好好, 呢個係部戲最值得讚ge地方。要彈就主要有2點: 部戲中段偏後有少少感覺拖得慢左, 我覺得可以快返d, 果個位感覺爭少少(又未到悶)。另一樣就係人物塑造, 我覺得除左黑仔個人物好成功之外, 其他都唔夠深入, 有幾個人物(女朋友, 導遊, 警察仔)係有用係有戲但係好似為加而加, 我覺得好似多左d野, 但係又唔夠深入。Overall來講, 其剩係搭左個紅隧場景我已經覺得好有心了~~
p.s. 為左打入大陸市場, 雖然有大陸演員, 但係主要角色其實都係得最後大佬, 其餘出得多果d都係HK老戲骨。

4. 今次唱K成員全部都係熟到可以無顧忌點咩歌都得的, 所以又另一番感覺~~

5. 唱學友同E神d歌真係自殺; 平時唱其他人d歌都覺得唔會太難聽, 一唱佢地d歌, 雖然唱到, 但係就覺得自己唱得好難聽...佢地本來實在太好聽了...

23/4(日) -- 8-10中山紀念公園, 是日連覺得自己打得好唔好都未有機會, 打左幾場都好快輸, 隊友都唔係好夾波果d, 快攻又幾乎得我一個返, 無得打; 返TKO同C食完野買送返企沖涼就休息, C煮晚飯。夜晚臨時呀馬約落左樓下傾偈睇相同埋比埃及手信我地~~

來緊:
28/4(五) -- URA波
30/4(日) -- 早上去沙田拜娘家山, 無得打波。
6/5(六) -- Cass 7 Co K & 飯
2/6(五) -- exURA飯

0 意見: