BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2016年4月18日 星期一

四月十七日 -- 累累累

11/4(一) -- 收工返TKO同媽哥嫂C同表弟食飯(TKO泰國野)。

1. 新劇殭第一集好唔得, 懶得吐槽。

2. 辨而不當論,信而不當理,勇而不當義,法而不當務,惑而乘驥也,狂而操「吳干將」也,大亂天下者,必此四者也。

3. 返工大雨到濕晒...

12/4(二) -- 收工返企食飯, C煮。

4. 雖然今個星期Loyeah放假, 但上面仍然不緬比野我整; 其他人日日係度hea(包括上面), 但我就勁晒精神整d野, 好累 =__=

13/4(三) -- 收工返TJ食飯。

5. 尋晚已經11點幾訓, 但今日都好眼訓, 仲頭赤左半日添 =_=

14/4(四) -- 收工同C去北角同Nat華哥食梅花村。

6. (唔係好識睇波o既我)其實以前鍾意睇Kings睇Portland睇其他隊所以唔多鐘意佢(但當然都覺得佢勁), 係佢拿完三冠之後開始見到佢撐起隊波, 果份鬥心同埋見平時d報導話佢幾咁勤力練波果種態度, 真係值得respect, 到近幾年全隊靠佢一個, 大傷之前一條友怒隊, 果種霸氣而家都無咩球員會有。
今日係佢最後一場波, 雖然返工無得睇, 事後睇返replay, highlight, 佢拿60分真係痴線的。就算係隊友造晒d波比佢射, 都要入先得架~~睇落對方都唔係好hea守(無理由double team佢掛?)
係已經37歲高齡、打左20年NBA同埋勁多時間、傷左三大次o既身體, 係佢退休前最後一場波可以打到咁, 真係好好好恐怖, 好值得respect。
以後NBA無左佢o既日子, 睇來會好唔習慣(佢果一代球員幾乎退晒, 真係無咩好似以前咁o既硬淨防守, 鐵血攻防了)。
雖然時代、世界係一路轉變, 但係我相信我呢一代有睇波o既人, 永遠都唔會忘記佢帶比我地o既impact~~

15/4(五) -- 是日到煥然一居售樓果度幫手, (3-9)OT; 同Rita同日; 8點9島走得。

7. 煥然一居, 英文De Novo(D老母); 係沐翠街(木咀街), well...

8. 是日大新聞: Hunter x Hunter 連載重開!

16/4(六) -- 天氣竟然大好, 同C去左樂富諗住行樂富公園、九龍仔公園同食石屋咖啡, 點知行來行去去左幾個公園都無正式入到樂富公園, 之後食左石屋咖啡再行左九龍仔公園, 再落九龍城行下; 諗住走時原來咁o岩Amy同佢男友係附近, meet埋佢地一齊返TKO抖下, 叫埋呀源同Sanny一齊去坑口村泰國野食飯; 之後再我C源Sanny4個人食埋聰嫂先散。

9. 未試過o既人唔會知傷過腰背腳o既人係舊患痛果時係幾咁痛。

17/4(日) -- 10-12TKL, 身體頂唔住; 打完同佢地食d野返企沖涼再出去C娘家睇狗仔hea一陣, 夜晚去左天后皇悅酒店同C婆婆食佢生日飯(16人); 平平地d野食算係咁啦。

來緊:
19/4(二) -- OT開briefing
21/4(四) -- OT同Ansel見客
28/4(四) -- 同EdfRita食寶林放題
1/5(日) -- C屋企拜山, 打唔到波 :(

0 意見: