BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2016年1月17日 星期日

一月十七日 -- 雜記

11/1(一) -- 收工去SSP同同同事打波; 用左一半時間練下波做基本野, 幾好, 好少有機會做呢d野; 今日都算打得唔太差。

1. 扭到少少有dd痛, 但之後都打到波; feel到自己真係老同無力/肥了, 好多動作如果後生時真係易做好多。

12/1(二) -- AL清假; 早上係企hea, 下午出WC同Penny唱K, 本來Tracy後join, 但最後無來; 6點島走, 同C返TJ食飯。

2. 好耐無唱K; 聖誕果期喉嚨唔舒服後到而家把聲都係爭d; 不過今日聲雖然唔得, 但係其餘狀態同感覺都唔錯。

13/1(三) -- 收工去又一城同KTG食飯(安南)(C哥嫂B); 9點島散。

3. 完全無印象報考時有無選網上check result, 夜晚試check, 竟然話我無...即係要等多2日收列饅先知結果...但其他人已check仲要已pass......

14/1(四) -- 出site係MK收工, 去行左下信和同In's Point, 直接去KLB又早, 去SSP又好似好特登, 加上心掛掛, 於是返企先, 真係收到信, 總算pass左; 之後出返KLB拿眼鏡, 再同CEdfRitaFawnia食飯, 臨時打邊爐。

4. 總算pass左個試, 了卻一件心事; 一日未confirm都係心掛掛。

5. 仲有想左成年終於都換到新眼鏡了。

6. 繼David Bowie, Alan Rickman都走埋; 對於David Bowie, 只係識佢廖廖幾首名曲, 反而Alan Rickman係Love Actually果時已經識佢, 到之後做Prof. Snape更正, 可惜...

15/1(五) -- 收工搭叮叮去灣仔接C收工, 再去LCT拿禮品, 之後唔知食咩, 再搭叮叮睇下沿路有咩食先落車; 最終係北角是但食左野之後返企。

16/1(六) -- hea左大半日, 仲訓左晏覺; 4點幾出去玩"黑暗中對話"(哥嫂C皇帝PCLaEdfFawnia, Jason塞車遲到唔來), 好特別o既體驗, 好值得試下~~ 之後EdfFawnia走先, 我地係果邊食埋飯先走。

17/1(日) -- 9-11TKO, 是日只可以話盡左力, 唔算打得好好, 不過最重要係Q復出仲打得唔錯, 希望佢可以keep住繼續出來打到同好返啦~~; 之後買d野食返企食完沖個涼後出返沙田同EdfRita行Ikea同hea, 夜晚食左金沙角同埋糖水後散, 好早8點幾返到企。

7. 其實咩新電話當生日禮物, 或者其他咩野都好, 我都無咩需要; 老實講係生活上我而家用緊o既野全部無缺亦都唔需要/唔想換, 慳返個錢好過(唔係因為慳先唔想換, 而係真係唔需要); 其實買盒BB戰士模型我砌我已經覺得OK了(即使我有double左都唔驚, 我都可知選邊盒覺得邊盒靚)。

來緊:
20/1(三) -- 話劇飯。
21/1(四) -- C's飯。
22/1(五) -- 公司Dinner
23/1(六) -- Home Bino
27/1(三) -- 白田飯
29/1(五) -- AL

0 意見: